Oktober 2006 - tråd 6
Inte många dagar kvar av oktober 2006, men en ny tråd behöver vi nog ändå!
Inte många dagar kvar av oktober 2006, men en ny tråd behöver vi nog ändå!
Det är KLART att vi behöver en ny tråd!!! ujuj.. vi 28or måste ju gå i mål också... och lite eftersnack och sånt... ujuj....
Bäst att ha en länk till den gamla tråden när den ramlar ner i systemet...
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1780716.html
dagens bröllopsprojekt består av:
- vägbeskrivningslappar
- anmäla tallappar
- vigselprogram (pappret fastnar nästan i skrivaren....
- servettringar/bordsplaceringslappar
festprogrammet blir nog inte färdiglayoutat och skrivet förrän imorgon....
Jag är visst lite seg i huvudet. Skrev ett inlägg i den gamla tråden, innan jag ens läst igenom alla inlägg. Ja, ja man är lite trött efter en dag på mässa. Hur som helst, vilka vackra oktoberbrudar det finns!
Idag har jag bokat klart med fotografen. Han har järnkoll! Så skönt! Har sett ut en del platser för utomhusfotografering, om vädret tillåter 28/10...
Fattar ni vad vackert det är i naturen nu?
Superdupervackert bladverk. Nu hoppas jag på en vecka utan frost och blåst så att de får sitta kvar till nästa vecka!
Hoppas verkligen på utomhusfotografering här med!
vi ska fotas utanför en gammal tågstation... och jag hoppas på bra väder i vår landsände också!!
detaljplanering för logistiken är just gjord och nu är det bara några vigselprogram kvar att skriva ut. och festprogrammet blir nog färdigt imorgon... lite shopping i veckan plus en lagom galen fredag - jaaa sen är läget helt under kontroll!
jag satsar på att promenera till frissan på lördag morgon... tar ca 15 min och det kan nog vara skönt att få 15 min ensam den STORA dagen!
naturen är ljuvlig nu! Det är så vansinnigt vackert! Ni som gifter er så här mot slutet av oktober får verkligen det allra bästa av naturens skönhet!
viktualia: det låter så läckert med gammal tågstation! Kommer nog bli hur snyggt som helst!
Dags för frukost!
det där sista var bara för att jag skulle få tråden bland mina favoriter.
hej alla nygifta fruar, hoppas er dag blev som ni önskat igår!!!