2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Anja74
Trots att det är drömresan vi ska ta oss iväg på som bröllopsresa så är det verkligen den stora dagen jag längtar mest efter. SÅ underbart det ska bli!!! AAAAH!
Anja74
Det är väldigt vanligt att kyrkorna inte släpper tiderna förrän ett år i förväg. Så ligg på luren den 19e du så ordnar det nog sig
Hej hopp flickor!
Läste att no pratade mat och skulle meddela att jag åt kyklingsoppa till lunch
Idag har jag vart på värdens resa.
var på sjukan och läkaren kollade upp mig för operation, ska ta bort mina halsmandlar så de e inget direkt farligt. Men jag har ökadblödningsbenägenhet så han sa att det fanns riskför att jag skulle förblöda . Men de måste nog bara säga ALLA risker annars falla jag dör kan de stämmas osv osv.
Men i af.. Han drag ner en liten liten kamera frånmin näsa (som är hyper känslig, börjar blöda för minsta lilla, kan itne snyta mig eller något utan blodflöde) genom alla hålor i näsan och ner i halsen! SÅ LÄSKGIT!
Sen på hemväg tog jag fel buss så det blev en omväg på 1 timma..
Men det roliga var att jag hamnade i mina gamla barndomskvarter!!! Så kul att se hur det ser ut nu! Har inte varit där på många många år!
Puss!
drömbrud
Har du ofta problem med halsen eller?
Usch, den där kameran lät mindre trevlig
japp! OFTA! Typ, alltid
Jag hade problem med det när jag var yngre, så jag trodde jag skulle få operera mig också - men det gick över! Skönt för mig
Så sa dem till mig när jag var liten oxå...
Men det gick aldrig över!
Hupp!
Nu har jag hittat drömlokalen om det skulle bli ett Göteborgsbröllop!
åh, några bilder, länkar?
mamma ringde o hon har pratat me cateringfirman och vi ska antagligen ha italienks buffé;
Italiensk buffè - Parmaskinka, salami, mortadella och marinerad lammstek, tomat och mozzarella sallad, pastasallad med bl.a ruccola, oliver, färsk basilika, soltorkade tomater och pinjenötter. Pestodressing och vitlöksdressing, bauguette, grissini, olivfärskost, två italienska dessertostar och druvor. Buffén garneras med tänkbara tillbehör såsom kronärtskockor, oliver och färska örter.
sen har vi tydligen bytt festlokal också:D mamma o syrran tyckte att vi skulle ha en annan så dom har bokat om. inga problem för min del, det var den här jag ville ha från början men inte kunde ha för att det inte fanns handikapptoalett. men nu kom dom på igår att det inte behövs då mamma&pappa ska flytta till ett hus som ligger typ 20 meter från festlokalen, så det är bara att köra hem honom om han behöver gå på toa!
sen har bandet som ska spela på vår fest sin replokal på övervåningen också så det är bara för dom att bära ner sina grejer för trappan. plus att det finns scen!