• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • drömbrud

Kina klänningar kstar nästan inget att sy upp, inte i jämförelse med att sy upp en klänning av en skräddare i Sverige...

• MrsNyberg2B

Ina - klart att du vill ha rätt mått, kanske bäst att helt enkelt fråga den du ska mäta hos...

Anja - det är jättevackert. Jag har också varit inne på mörkt röda rosor, enbart, eftersom det passar så bra i vårt färgtema, fast nu är jag helt inne på vita kallor, sen tårtmakerskan och tärnan sa att det blir jättesnyggt på tårtan (och att det var lätt för henne att göra). Den färgen på din bild passar just inte, men jag tänker att man ju kan ta vita och på nåt sätt fixa dit någon färg också, antingen en blomma, eller om jag kan få till någon snygg dekoration av t.ex pärlor, det borde ju gå, tycker man. Lite grönt fungerar ju iaf, kanske om man virar något snyggt band kring stjälkarna..?

• InaHjärtarAdam

jag ska köpa från ebridalstore. googla det! där är frakten för klänningen rätt dyr men klänningen kostar inte mycket plus att alla tillbehör är jättebilliga och fraktfria! vet inte hur lång tid det tar att få den men så länge jag har den inom ett par månader så är det okej.

• drömbrud

Ina, vilken klänning?

Jag har blivit helt kär i en klänning på 1koo..

Tänk om man skulle våga beställa där i vår!?

www.1koo.com/wedding/store.asp&bar=&searchtext=&catid=137&pageid=1&price=0

Klänningen längst ner till höger...

• drömbrud

Jag tycker den är helt underbar!

Oj oJ! Vänta tills älkling får se att jag nästan har beställt klänning

• drömbrud

Totalt (med frakt) ca 1100 kr.. Beroende på om dollarn ligger kvar eller om den höjs/sänks

• Anja 19 juli 2008

MrsNyberg2B

De svarta kallorna på bilden har egentligen inte den färgen. Vet inte varför men den bilden har blivit helt ljus. Buketten är så som jag vill ha den, men nu har jag lagt in en annan bukett med röda rosor och svarta kallor och DÄR ser man den rätta färgen. kanske kan passa ert färgtema ändå?? Fast ni kanske har rödare rosor än så, dessa är mörkröda åt det svarta hållet... Men kolla, för de är ju så fina.

www.anjasbrollops.blogg.se

Lade in bilden som en pop-upbild bredvid bilden på kallorna.

:)

• Cia-bruden

Pratade med sambon i telefon för en stund sen. Jag sa att jag tyckte att vi snart måste bestämma oss för vad vi vill fokusera på, bebis eller bröllop.
    Så nu sa han faktiskt att han skulle börja tänka på det, uj uj uj

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4