2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Lucy_
Ja men om vi säger såhär: Så fort vi satt ringarna på fingrarna och hört hur det blir med jobb i Göteborg - då ska omgående bestämma när, var och hur!
Än så länge vet vi ju att det åtminstone blir före september 2008
~Norrsken~: Jaa, det låter ju riktigt smart. Hoppas det blir snart!
Tjoho! Nu ska jag börja packa ihop här på jobbet och åka iväg till byhålan Hörs ikväll!
Ha det så bra!
www.lerumsdelikatessen.se/pdf/vegetarisk_buffe.pdf skulle ni välja den här vegetariska buffén eller den här italienska:
Italiensk buffè - Parmaskinka, salami, mortadella och marinerad lammstek, tomat och mozzarella sallad, pastasallad med bl.a ruccola, oliver, färsk basilika, soltorkade tomater och pinjenötter. Pestodressing och vitlöksdressing, bauguette, grissini, olivfärskost, två italienska dessertostar och druvor. Buffén garneras med tänkbara tillbehör såsom kronärtskockor, oliver och färska örter.
det kommer ett gäng antroposofer och några av dom äter inte kött
www.arbhages.d.se
Nu funkar våran"matsida"
www.arbhage.d.se/
Skrev fel!
InaHjärtarAdam
Jag hade valt den italienska (kanske för att jag själv är köttfreak och nog aldrig skulle nöja mig med ett bord utan någon köttprodukt, är liksom inte tillfredsställande även om vegomat oxå är god).
Sedan tycker jag att den italienska lämpar sig väl, även för vegetarianer, där är ju en mängd saker på bordet som vegetarianer kan äta Hela den här biten:
tomat och mozzarella sallad, pastasallad med bl.a ruccola, oliver, färsk basilika, soltorkade tomater och pinjenötter, pestodressing, vitlöksdressing, bauguette, grissini, olivfärskost, två italienska dessertostar och druvor.
Jag tycker att den italienska låter mer frestande, helt klart. :)
Godmorgon förresten allihop :D
Nu ska jag snart rusa iväg men jag lär dyka upp ikväll igen. Vad mycket ni hade skrivit. Är så kul att titta in här.
Nu ska jag slänga in en citron och dillfylld hel lax i ugnen, sätta på potatis (det är hela familjens favoriträtt, slurp) och rusa iväg snabbt o hämta barnen.
Jag måste fråga en gång till, med risk för att verka tjatig för jag fick inget svar när jag frågade om någon vet hur lång tid det tar ungefär för en sömmerska att sy en brudklänning. Alltså sy upp den från scratch?
kramar
Anja