• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Vidalila

Tänk, jag har aldrig varit i Norrland. Man åker ju alltid åt andra hållet på semester... Det är lite synd. Det verkar vara himla vackert.

HJärter... jag tycker det låter som en utmärkt ide´ att ha hälften veggie. Själv ska vi ha trerätters, men vi har inte valt eller provsmakat vår meny än, men planerar att ha mycket fisk tror jag, eller så tar vi det som låter godast :)

• Maggies

Vidalila: Det är fint här uppe, med snön och vintern (när det väl är nån ). Sommaren också förresten. Mycket natur att titta på i alla fall.

• InaHjärtarAdam

jamen vad bra:) adam tyckte också att det var en smart idé, så vi gör så! mamma ska beställa imorgon.

till er som bor i norrland:
    jag lääängtar efter norrland så himla mycket emellanåt. norrskenet, atmosfären och lugnet.. bodde i umeå ett halvår och luleå ett år ungefär. trivdes bäst i luleå (bodde i sunderbyn)

• Maggies

Ina: Hur kommer det sig att du bodde där uppe en tid?

• Vidalila

är det inte ovanligt tyst i Norrland? jag är verkligen en "stan"människa. Får anfall när jag är i skogen av alla kryp och all tystnad. tråkigt men sant. min sambo har en stående historia som han skrattar gott ÅT. vi fick för oss för typ tre år sen (sist jag var i skogen) att ha picknick i skogen. Vi kom dit, satte oss ner och en spindel kröp på min hand. jag störtar upp och skriker samtidigt som jag flyyyyr till bilen, sprang över stock och sten i mina sandaler, (som jag tyckte var helt ok att ha på mig)sen satt jag där medan han packade ihop allting och skrattarde så han grät...

• Vidalila

nuförtiden kallar jag en av parkerna i malmö centrum för skogen...

• InaHjärtarAdam

Lucy_ :

behövde komma bort från dåligt umgänge i göteborg, mådde allmänt kasst och ville ha en lugn atmosfär runt mig, och så bodde jag där med mitt ex. utan honom hade jag nog aldrig kommit upp till norrland.

• Anja 19 juli 2008

Vidalila

Roligt med en till skånebrud. Jag bor i Lund. :)

• Anja 19 juli 2008

Fnissade förresten gott åt din spindelhistoria. Förstår att din sambo var mer än road, hehe :D

• Anja 19 juli 2008

MrsNyberg2B

Har suttit i förmiddags och kollat på massor av ställen, på brudbuketter. Inser att kallor verkligen finns i ALLA färger, så gå in och kolla. Du kan kanske hitta i precis det färgtemat du vill ha. Jag börjar luta tillbaka till vita kallor, haha... Alltså jag kommer väl ändra mig tusen gånger till, men kallor blir det nog m all säkerhet. Är rätt fint att blanda med rosor oxå faktiskt. Men vi får se... Vita eller svarta kallor, hmmm...

;)

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4