2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
drömbrud: Godmorgon nummer två blir det väl då.
drömbrud
Sömntuta!
hallå tjejer!
nyss hemkommen från skolan och har tagit en liten runda i lägenheten och snabbstädat. såg ut som hiroshima här allra minst...
adam pratade med en vän igår som är nån slags designmänniska. han målar och gör musikvideos och allt möjligt och adam prackade på honom att göra våra inbjudningar:D nu är dom ju redan färdiga men eftersom han ska vara bestman tyckte adam att han kunde få nått att pilla med. han blev jätteglad! så om hans version blir bättre än vår så använder vi dom istället.
~Norrsken~ Du får skriva plus och minus listor! Tänk på att det, om det är vinter men ingen snö (fast här såg jag faktiskt lite lätta flingor i morse)så är det otroligt vackert med ljus, marschaller och facklor i mörkret, och man kan ju göra temat i antingen varma färger eller mer åt det kalla hållet och få in lite kristall och is och grejer som t.ex dekorationer. Å andra sidan, släpa klänningen i slask är ju inte så roligt.
Sommaren kan ju bli jättevackert också, verkligen, speciellt om solen skiner, och fåglarna kvittrar. Blir det regn - inte lika roligt (fast det betyder visst lycka i bröllopssammanhang). Man kan å andra sidan vara ute, och det är ju skönt, man slipper frysa. Å andra sidan, igen, så kanske man svettas rejält om det är supervärme..
Ja, vi får väl sätta oss ner när ringarna åkt på och skriva plus och minus. Ett plus med sommaren är att vi hinner spara ihop mer pengar!
...och det är ju såklart ett bra plus!
Jag skulle vilja skriva ner en massa plus för DEN HÄR sommaren... Men ett stort, stort minus blir ju att det inte finns några pengar. Men egentligen har vi aldrig ens försökt planera inför denna sommar. Skulle bli alldeles för galet.
MrsNyberg: Ja, pengar är ALLTID ett plus
Ja, vi får väl se som sagt... Känner mig lite ur form för tillfället, det gör väl att jag funderar ännu mer på saker.
jag har fått mail från ebridalstore med bilder på deras tygprovet:)
mailade dom sent igår och dom har redan svarat! det var snabbt tycker jag.
nån som vill ha tygprovsbilder?
Här vare dött idag...