• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • drömbrud

Mitt i natten stog jag, min mamma och min mammas puckade man och skrek!

Äntligen fick jag sagt saker som jag ahft inom mig i flera år!!! Och min mamma insåg äntlige hur han manupilerar min mamma för att hon tror saker som inte stämmer om mig, så hon blir as förbannad och vi ska splittras!

USCH!

• Pumpkin

drömbrud: Det lät som en... hmm... intensiv natt! Och det låter som en otroligt puckad man! (If you don't mind me saying that...)

• drömbrud

Han är puckad!!

Som igår natt.. jag kunde ju inte somna, så vid 3-4 tien la jag mig i soffan och sov några timmar och sedan la ja mig i min säng vid 7-8 tiden igen..

Jag glömde att "puffa" upp kudden men liksom..

Så ringer han min mmma (jag visste inte om det, mamma berättade inat) och är ASarg för att det är SÅÅ stökigt och Joy hon abra missskötersig och är så slarvig och bla bla bla!!

Då tror ju min mamma, och ringer mig och är AS pissed.. (fast de han hon inte göra igår för hon han träffa mig och jag förklarade att jag sov där några timmar för jag hade legat och snurrat i min säng x antal timma. Hon förstod och sa att hon har samma poblem som mig då går hon oxå och lägger sigdär)

Och detta är inte ovanligt!! Han är så feg att han inte vågar gå tillmig fall han tycker jag ska puffa upp kudden lite mera till höger! Inte till min mamma vilket göt att mamma och jag splittras..

Han måste vara psykisktsjuk pedantisk..

En gång skällde han på mig för attt de var lite saltkorn på bodet när han kom hem!

USCH!!!!!!!!!!!

• drömbrud

Sånna ska vi inte ha!

• drömbrud

Tackar Gud för att jag flyttar om 20 dar...

Och att jag inte träffar honom igen fören dagen innan flytten!

• InaHjärtarAdam

www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Thailand/Khao+Lak/Khao+Lak/Bungalows/Baan+Krating+Khao+Lak.htm&DestinationTrackerId=15753&CountryTrackerId=2799 nu blir väl hela sidan jääääättebred men om ni går in där o kollar så ser ni hotellet som vi har preleminärbokat till bröllopsresan. 34 000 för tre veckor över jul o nyår för oss båda. inte så jättefarligt tycker jag med tanke på att vi fick prisidé om flygstolar för 28 000 för tre veckor..

• Pumpkin

Ina: Ser ut som paradiset!

• InaHjärtarAdam

norrsken:
    ellerhur!! jag är sååå glad! vi fick dom två sista platserna på planet... imorse fanns det massor av resor kvar. tur att vi beställde!
    så vi åker den 21:a dec och kommer hem den 12:e jan. ska bli sååå kul!
    dykning/snorkling, djungelvandring, marknader, elefantridning båtutflykter mm.. weeeei!!! :D

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4