2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Helmborn: Ah, smart! Jag borde också göra nått sånt, har hur mkt kläder som helst som inte används... Jaja, vi får väl se.
Vad gör ni tjejer ikväll och i helgen då? Vi ska till svärföräldrarna och äta ikväll och imorgon ska vi nog på bio (igen!). Annars blir det nog bara lugnt... Ja just ja, ikväll ska vi kolla på Let's Dance förstås
Norrsken:
Ja det känns ju roligare att sortera ut när man vet att det går till en god sak.
I kväll ska jag bara ta det lugnt, men imorgon ska jag och några väninnor ut och äta räkmacka och dricka vin på Heaven 23. ska bli så kul, har inte vart ute på alldeles för lång tid.
Här ska vi skriva varsina tentor... Ska bli hemskt roligt. Tjoho.
Hej tjejer!! Gud vad skönt att det är fredag, har haft en hemsk dag på jobbet, så trött att jag känner mig yr och knäsvag! Ibland känner man sig bara tömd på energi och undrar varför man valt dte jobb man har som kräver så mycket, trots att man egentligen älskar det!!
Väntar på min M2B nu som lovade köpa med sig mat hem.. SÅ skönt!
Norrsken: Hoppas du mår bättre?!
Drömbrud: Låter inget kul med din mammas man men stå på dig!
räknade just ut ägglossning.. om jag har räknat rätt och det inte blir några störningar i cykeln kommer jag ha ägglossning på bröllopet!! :D
Gica - Jobbiga dagar, de där.. Tur att det inte var måndag iaf!
Ina - Perfekt tajming! Bara att köra hårt mao!
MrsNyberg2B :
vi har ju egentligen sagt mars -08 men ett par månader hit eller dit spelar nog ingen roll.. är allt bra och jag har fast jobb eller har jobbar i över sex månader så att jag får bra FP så kör vi nog på!
Ina - Det tycker jag absolut! Det kan ju ta lite tid ibland... Då har ni iaf tränat till mars, och övning ger färdighet!
ina: kul att du har ägglossning på bröllopet, som MrsNyberg2B skriver så kan det ju ta en tid så kör hårt ni!!! :)