2008 Sommarbröllop, tråd 4
Kom igen nu brudar!
Kom igen nu brudar!
Åhh...var och provade fler klänningar igår, så nu vill jag gifta mig i sommar istället
Men sambon är inte alls sugen på det. Hur ska jag sluta längta?
cia_bruden:
hahha, ja hur ska man sluta längta?
jag längtar hela tiden efter någonting. men det är skönt att också ha nåt att längta efter. mysigt att ligga och planera på kvällarna och prata om hur man vill ha det osv..
Ina,
Mjo, det har du rätt i.
Fast här är det nog mest jag som planerar och drömmer. Men han kanske kommer ifatt mig nån dag
Känns som det är mer tillåtet nu när man har en ring på fingret.
Ina - Nice!!!! Tror nog att ni får det väldigt bra...
Anja och Snitte - Jo, det är ju svårt att INTE bjuda honom. Annorlunda hade ju varit om man bara känt föräldrarna (eller bara honom). Jag har två barndomskompisar som just nu befinner sig på den där "desomjaggärnavillbjudaomdetfinnsmöjlighet"-listan och då blir det fyra personer till(de har ju varsin respektive)och som jag egentligen hellre vill ha med än jag vill ha med den här killen, vilket skulle göra att vi totalt blir 38-40 pers. Inklusive barn. Det är kanske inte helt någon omöjlighet, så kanske vi kör på det istället... Han har ju dessutom möjlighet att tacka nej om han vill, så då kan han göra det.
Har fått hem tre provkort idag, de var hemskt fina! Fast jag störs lite av att det är "noppigt" på kanterna, ni vet, om det har tryckts ur ett annat papper så blir det små grejer på sidorna? Tror nog ändå att jag gör allting själv - fast de är väldigt bra som inspiration och som måttstock!!
Hej Tjejer.
Drömbrud: fyyy vad tråkigt med din mors karl... :( skönt att du slipper honom på ett tag nu då! får han komma på bröllopet?
Ina:ååh vad mysigt, haha det bästa med semester är städhjälpen såg att ni skulle få städat VARJE dag - gött :) nybyggt och nyrenoverat shit vad lyxigt :) 3 veckor också det låter ju UNDERBART! :)
Ina!
När måste ni betala?!
Jag hittade oxå massa resor, men typ bara 8 platser kvar (!)
Jag har ju liksom inte 30.000 nu direkt...
Snitte!
Ja jag kommer bjuda honom, han är trots allt min mammas man...
drönbrud:
vi ska betala i november!!
Men dåså... Kasnke man kan boka en resa till Oktober...
men vi ska betala en bokningsavgift nu den 22:a på 3000!
Norrsken:
Jag är inte involverad med munkarna i vanliga fall, men nu hade vi sorterat ut tre fulla sopsäckar med kläder som vi inte visste vad vi skulle göra med. så jag kollade upp lite olika välgörenhetsföreningar och det var dessa som verkade mest seriösa.