• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Pumpkin

Lucy_: Varför nervös?!

• Maggies

~Norrsken~: Jag är bara lite blyg av mig.

• Pumpkin

Det är inget att oroa sig för

• Maggies

~Norrsken~: Det vet jag egentligen, men ändå. Ska i alla fall försöka mig på några andra från H&M, sen kanske det blir butik.

• drömbrud

Hej tjejor!!

JAG HAR KÖPT EN SOFFA!
    Så fin!
    Fick superbra kontakt med tjejen som sålde den och hon frågade till och med om jag ville stanna en stund och dricka kaffe med henne!
    Hur kul som helst!
    Den var riktigt fräsch.. Finare än på bilden.. Såg ny ut och den var! PERFEKT!

Hämtar den på Lördag..

Och vet ni en sak tilL! Jag tror jag förlovar mig nästa Lördag (20/10) !!!

Andreas är inte så bra på att hålla sig eller på att svara som att jag inte ska förstå!

jag frågade om vi kasnke skulle pka till min pappa (som bor ca 1h från oss) och hämta mina köksgeråd som jag ahr där, bland annat. Och om vi kunde ta o köpa in alla mattor o sånt jag ska ha från Ikea..

Han ba njaaa.. jag vet inte... liksom...

Jag ville inte att han skulle få problem med att svara så jag hjälpte honom med en bortförklaring att vi kasnke inte ens har bilen då (fast det har vi antagligen ändå, fast de sa jag inte )

Han ba JAJA, precis...

Han ärför rolig den killen alltså.. Avslöjar allt

• drömbrud

Då blir det isånnafall förlovning 20/1 och giftemål 20/10... Rätt fiffigt

• Maggies

drömbrud: Så sött.

Kul med en soffa!

• Pumpkin

Lucy_: Låter som en plan

drömbrud: Härligt

• Maggies

~Norrsken~: Det är en plan.

Nu kan jag äntligen titta på Lilly-klänningarna! Har inte tagit mig in på sidan idag, konstigt.

• Pumpkin

Lucy_: Jag har inte tagit mig in heller, har nog varit något problem med deras server eller nått. Älskar Lillys klänningar...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4