• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Helmborn2B

Nu ska jag gå och lägga mig.. ska upp tidigt imorgon... zzz.. sov så gott!

• Anja 19 juli 2008

InaHjärtarAdam

Jag skulle jättegärna vilja ha tygprover! Är det bilder som de mailat till dig? Isåfall får du, om du orkar, supergärna maila dem till mig.

anjaoemil@hotmail.com

Vore verkligen gulligt av dig :)

Nu ska jag oxå gå och lägga mig. Mailade precis in mitt näst sista arbete till skolan, yippiiiiieeee... :D

• Anja 19 juli 2008

MrsNyberg2B

Vilket dilemma du har angående din killkompis som känns lite ego. Men hans föräldrar bör ju absolut komma och ärligt talat så blir det svårt att skita i att bjuda honom om de ska dit. Jag hade nog bjudit honom ändå tror jag. Vi har ju oxå ett par liknande situationer bland våra gäster. Bland annat en vedervärdig, riktigt vidrig flickvän till Daniels allra bästa killkompis. Jag vill verkligen inte ha henne där, Daniel avskyr henne (ja alltså det gör tyvärr alla vi känner för hon är sanslöst otrevlig) men vi har ju inget val känns det som.

Kanske finns det möjlighet i budgeten att klämma in ytterligare några vänner? Så att du känner att åtminstone de "rätta" personerna befinner sig på ert bröllop.

Skitjobbigt sånt där.

kramar

Anja

• Snitte- 5/7-2008

hej tjejer

MrsNyberg2B: tråkigt att du har hamnat i en sån situation, men som du säger du vill jätte gärna bjuda hans föräldrar och det skulle nog bli konstigt om han som enda barn( som du varit nära kompis med) inte skulle komma... hmnn svårt... jag hade nog bjudit honom kanske får ni bättre relation sen när han inser att han betyder så pass mycket att han fick komma på bröllopet ;)

• Snitte- 5/7-2008

måste berätta: igår firade jag och min m2b 4 år... :) åh han var såååå söt. han hade planerat att vi skulle ut och äta men jag hade hintat om att jag hellre ville avra hemma...

så efter jobbet blev det en jätte mysig hemma kväll med kinamat, rosor och vin. så fick jag en manikyr som jag lääängtat efter. skumbad och myspys helakvällen!

Jag känner mig som nyförälskad hihi:)

• Pumpkin

snitte: Låter som en mysig kväll Blir nog nånting liknande när jag och sambon firar 2 år i mars.

Ja, här ligger jag i sängen och ska inte till jobbet idag. Lugnt och skönt och tyst. Just me, the cats and the computer

• Blivande fru - 2008

Norrsken: Vad mysigt det låter! Blir lite lätt avundsjuk. Själv kom jag till jobbet tidigt för att kunna komma härifrån tidigt! Otroligt skönt med flextid

• Helmborn2B

Norrsken:
    Va skönt med ledigt, känns saker bättre idag?

Jag har haft fullt upp än så länge idag, först gick jag upp kl 7 (!) och strax efter 8 var jag hos min bror och hämta lite papper eftersom jag hjälper honom med hans bokföring, sen åkte jag och lämnade kläder till några munkar (! igen) som säljer dem till förmån för ett barnhem i lituaen för handikappade barn. sen var jag ute med hunden och snart ska jag ge mig iväg igen.. vilket flängande.

• Pumpkin

*Sträcker på sig och gäspar*

Aah, så skönt att få sova ut! Helt underbart med lite ensamhet faktiskt.

Helmborn: Nja, det känns inte så mkt bättre, det är därför jag är hemma faktiskt. Sjukanmälde mig idag för att jag behövde en dag för mig själv och för att jag kände att jag klarar inte av att ta folk idag, varken via telefon eller face2face.
    Låter som att du har haft en busy day hittills idag, kul! Hur kommer det sig att du är involverad med dom där munkarna?

Blivande fru - 2008: Skönt med flextid! Önskar att jag hade det också. Min sambo har det, men han utnyttjar det sällan.

• drömbrud

Gick till sängs 3 inatt..3e världskriget hemma...

Upp ochtvätta nu melan 8-12!

Längtar till kl. 17 då min älskling kommer hem!!!!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4