• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Maggies

~Norrsken~: Låter ju för härligt.

• Pumpkin

Ja men han är för härlig min sambo

• MrsNyberg2B

Jag är egentligen glad att min sambo låter mig sköta den biten, för jag blir bara irriterad om han skulle komma in och greja och "förstöra" det som jag hade tänkt ut..

• Pumpkin

Haha, det där känner jag igen

• Maggies

MrsNyberg2B: Nästan så jag tror att jag skulle reagera så också. Men han får gärna komma med idéer... som jag kan göra om. Nädå, alltid kul att andra är intresserade.

• Pumpkin

Ja alltså man vill ju att M2B ska engagera sig, men han får f*n inte komma och förstöra en massa

• MrsNyberg2B

Precis! Lätt att leva upp till de kraven... (kanske inte konstigt att de håller sig lite i bakgrunden)

Inatt började jag fundera på en sak, angående en inbjudan. Jag tänkte bjuda en kompis som jag stått ganska nära tidigare, fast det senaste året har vår kontakt kännts med som att jag får dra och dra och dra, och att han kan höra av sig när han har tid och känner för det - då ska jag automatiskt också ha det. Förstår ni hur jag menar? Det hade ju inte vart några problem att ta bort honom från gästlistan, men grejen är att jag har bott hos hans föräldrar under en väldigt tung och jobbig period, och har väldigt god kontakt med hans mamma och vill gärna att de ska komma, eftersom deras hjälp i det läget var oväderlig och de känns som ett par "extraföräldrar". Eftersom han är deras enda barn känns det lite konstigt om jag inte skulle bjuda honom.. Samtidigt tänker jag att jag nästan hellre i så fall vill bjuda andra kompisar som jag hör av oftare - och på lika villkor, än att bjuda någon som förväntar sig att man bara ska anpassa sig till honom. Hur skulle ni gjort, kloka människor?

• Pumpkin

Men alltså jag är fortfarande i valet och kvalet angående årstid för bröllopet. Usch SÅ JOBBIGT!

• drömbrud

Nu är jag vaken igen!

*gääääääääääääääsp*

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4