• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Maggies

~Norrsken~: Nja, inte så värst egentligen. Tog lite sovmorgon (som vanligt ) men sen har jag faktiskt jobbat i typ två timmar idag. Unbelievable.

• Pumpkin

Ojoj, det var det värsta

Jag vill också kunna ta sovmorgon mitt i veckan!

• Maggies

Mja, inget att skryta om precis.

Jag har just kommit på att det nog kan vara smart att börja göra upp en ordentlig budget över det här bröllopet... Blir intressant.

• InaHjärtarAdam

här togs det ingen sovmorgon minsann!! jag dansade upp till min väckningsmelodi "rönnerdal" klockan sju imorse. har varit i skolan hela dagen och efterskolan följde jag med en kompis som skulle hämta ut sin nya barnvagn. har fått känna och köra och drömma mej bort ett litet slag... ååååh det är knappt så jag orkar vänta till mars-08 då vi ska börja försöka oss på att skaffa bebis!

• Maggies

InaHjärtarAdam: Jag måste börja kämpa mig upp tidigare alltså. Så kul att få provköra barnvagn, hihi.

• Maggies

drömbrud: Jag skrev ett gästboksinlägg på er bröllopshemsida, om du undrar vem "Anna" är.

• Pumpkin

Lucy_
    Ja, det kan ju vara en bra idé Jag tycker dock att det är lite svårt att lägga upp en budget när man inte riktigt vet var, hur och när

Ina
    Jag älskar att vara ute och köra med min lilla kusin i hennes vagn. Blir tufft sen när det är ens egen

• drömbrud

Åååh skoj!! Nu måste jag in och kolla!

• Maggies

~Norrsken~: Jo, det är sant, men då får man ta reda på det. Här är det inte så många ställen att välja på så i princip skulle jag kunna ringa och höra om priser och allt nu (om jag inte hade varit så blyg... ) men jag tror jag väntar ändå.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4