• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • Anja 19 juli 2008

Har alla gått och lagt sig nu?

• Maggies

Jag lägger mig snart. Måste bara in och kika lite på vad ni skriver.

• Anja 19 juli 2008

Ja jag vet... Man kan inte slita sig :)

Jag sitter här med mitt sura arbete, suck... tror att jag skiter i det snart och lämnar in det så här. Är i princip klar.

Sitter och dreglar över min blogg och tänker mig hur det kommer bli, haha... ;)

• Maggies

Vad är det för arbete?

Åh, det är så himla roligt med denna planering. Man blir helt tokig.

• Anja 19 juli 2008

Oj förlåt, missade att du skrivit...

Det är ett arbete om evidensbaserat socialt arbete... Inget stort arbete eller så, men jobbigt. Jag orkar inte tänka riktigt. Den här terminen har varit grymt krävande, så nu är jag så trött på det.

Tar examen på onsdag (den 17:e) så snart är det över... :) Har tre arbeten inkl som ska vara gjorda innan dess, så det är MYCKET just nu.

Å jag som bara vill planera bröllop...

Tänk att ha det som yrke!!!!! :D

• Helmborn2B

Hej tjejer! Oj vad ni skriver, har suttit en himla stund och läst i kapp. Har haft fullt upp de senaste dagarna så jag har inte hunnit titta till vår underbara tråd! Kul att så många nya har hittat hit!

TrillingBrud:
    Vi ska ha vår fest på Nääs Slott! Det är så himla fint där! Problemet där är att man inte får boka deras lokaler förrän i slutet av detta året för 2008.. sån tur är min styvpappa chef där så han gör ett undantag för oss. men det har att göra med att deras egna arrangemang såsom utställningar osv kommer först och sen planerar de in bröllop de helger som blir över.

• Vidalila

Go kväll!!

måste ju bara in och hälsa i favvotråden!!

Åhhhhhhhh fick vår bokning bekräftad idag. 080808 på svaneholmsslott! Tjohoooo!

• Pumpkin

Ojoj, här går man och lägger sig tidigt och så missar man typ 2-3 sidor Nåja, jag klagar inte, det är härligt att det är sånt liv i tråden!

Helmborn2B
    Jag har också börjat snegla på Nääs Slott, det ser otroligt vackert ut på bilderna! Vet du nånting om priserna där? Eller får ni specialpris eftersom din styvfar jobbar där?

Vidalila
    Vart bodde ni nu igen?

• Snart_FruL

Här händer mycket härinne, tror inte att jag hinner att hänga med riktigt men det är ju alltid kul att titta in.

Jag väntar bara att få post med bekräftelsen på att vi bokat Malins skafferi, undrar bara hur lång tid det kan ta. Ringde innan jul och bokade, men fortfarande inget i posten.

Har haft en period när jag tagit det lugnt med planerandet, men nu känner jag att jag börjar få lust att hålla på igen. Ska träffa min tärna nästa helg.

Nu väntar jag bara hem min m2b, han har jobbat hela natten. Idag ska vi bara ägna åt oss varandra, för det är vår 3-års dag.

Äntligen nyckeln i låset!

Ha det gott!

• Pumpkin

Snart_FruL
    Grattis på er 3årsdag då!

Jag satt också och kollade på Malins Skafferi igår... Har ni nått hum om vad det kommer att kosta för er? I så fall är jag jättenyfiken på det

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4