• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 4

Kom igen nu brudar!

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4
  • MrsNyberg2B

Anja - jag tror också att det blir väldigt tight med middag redan vid 17, tror det blir bättre om ni minglar åtminstone en timme... Hur många gäster är det, jag tänker, är ni 80 pers, så tror jag att 18-tiden är bra - av anledningar som redan skrivits, är ni färre, så kan ju tidigare funka, men jag tror ändå minst en timme, det ska vi ha, och just nu är vi ju ca 35.

• InaHjärtarAdam

sådärja! mammsen tyckte att vi ABSOLUUT skulle ha nattamat! och då korv med bröd. hon blev helt lyrisk och spann vidare på att hon vill ha dansk korv, vegetarisk korv, olika kryddkorvar osv osv.. o alla tillbehör då. ojoj.
    fast vi hann inte dra hela cateringsnacket för fotografen var hemma hos henne nu. dom ska sälja huset så det kommer upp på hemnet i slutet på veckan.

• MrsNyberg2B

Ps. Hur gott är det med pepparkakor och mjölk såhär på eftermiddagen???? Det är tur att jag ska iväg och träna....

• Pumpkin

Ina
    Hehe, din mamma är för rolig alltså! Humor

MrsNyberg2B
    Själv sitter jag här på jobbet med en liten påse lösgodis Tur man tränade hårt igår

• MrsNyberg2B

Hittade lite lakrits i en burk också, lika bra att äta upp det som finns kvar, så man slipper bli frestad....

• InaHjärtarAdam

jag tog nåt jävla pulverjox till lunch.. lagom gott. men så får det bli nu ett tag framöver. fem kg ska bort om jag så ska..
    nää. går dom inte bort så gör det inget faktiskt. men jag skulle bli glad!

• InaHjärtarAdam

Norrsken: jaa hon är i en klass för sej!

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 4