• Elisabet hjärta Christian

14 juli 2007 del 2

9 månader kvar

Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007

• Svar på tråden 14 juli 2007 del 2
  • Johannaringer

hel_ena: Klänningen är jättefin! Tycker inte att det blir för mycket med vinröda tärnklänningar också. Brudklänningen är ju ändå i huvudsak vit.

Alla: Ska ni åka på bröllopsresa? Vart ska ni åka? Vi vill hemskt gärna åka till Skottland och bila runt. Inte världens mest solsäkra ställe, men jäkligt romantiskt :)

• Smultron80

Hej! Jag har nyligen registrerat mig och har kikat runt på lite trådar här och där. Såg att ni har startat en med det datum vi skall gifta oss. Måste bara sticka in huvudet och säga hej!

• Gabbies

Smultron80: välkommen hit!

Johannaringer: vi har ingen aning om vart vi ska åka ännu. vi måste bestämma det snarast känner jag....

vi vet ju inte om det blir långt eller nära, länge eller kort...

• Johannaringer

Elisabet hjärta Christian: Har du någon drömresa då? Man behöver ju inte åka precis i anknytning till bröllopet. Gillar man snö, så kanske ni vill åka någonstans i vinter istället.

AHHH!!! Pengakris. Som student är det inte lätt att spara pengar till bröllop. Några tips?

• Örebroare

Fråga föräldrarna????

Ang bröllopsresa: Vi åker till Aruba 16 juli och stannar i 2 veckor. Det blir underbart!!! Men det blir ju väldigt dyrt förstås... men det är det värt!

• Johannaringer

Örebroare: Härligt med Aruba! Där är det ju sol i alla fall :)

Har redan blivit lovad pengar av både mamma och pappa, och mannens föräldrar med för den delen. Det är inte pengarna till bröllopet som det är kris med.. Snarare pengarna vi inte har just nu. Nudlar är ingen hit liksom.. men det får väl bli det fram till juli :D Sen blir det fanemej fest!

Johannaringer : Jag jjobbade extra under min studietid. du kanske kan hitta något sånt?

• hel_ena

när kommer ni skicka ut inbjudan till bröllopet??

• hel_ena

Johannaringer :
    ja dte kommer inte att bli den klänningen med vinrött...har ändrats så mycket nu ska ha gröna brudtärnor i ställe och min klänning jag vill ha är helt vit....sååå nöjd med den ajg hittat...en TINDRA är det

Svar på tråden 14 juli 2007 del 2