• Elisabet hjärta Christian

14 juli 2007 del 2

9 månader kvar

Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007

• Svar på tråden 14 juli 2007 del 2
  • Örebroare

Har ni fått snö! Wow, det känns som om vi missat hösten i år, först lång sommar och sen kommer vintern!!!

Men i Örebro har vi lite höst iaf, mycket gula löv och jämngrått väder, men så länge det inte regnar ska vi inte klaga!

• An1

Gabbies:

Bor i södra Jämtland

• Örebroare

Hur många av er ska träna extra mycket eller försöka gå ner i vikt innan bröllopet???

Örebroare: jag sk absolut gå ner i vikt innan bröllopet. gäran 10 kilo. jag har redan gått ner 14 så jag är på rätt väg.

• Örebroare

Oj, 14 kilo, det är ju jättebra ju! Din man då, bantar han också eller behövs det inte eller vill han inte?

• lightfish

Hej tjejer!

Ah....viktdiskussion ;) Själv frågade jag min sjukgymnast i måndags hur jag ska göra för att INTE gå NER i vikt nu när jag tränar.

Jag lider åt andra hållet. Jag har normal ämnesomsättning men om jag rör på mig mer än lite så går jag ner ganska snabbt.

Så oavsett så kan vi ju peppa varandra för att må bra :) Oavsett vikt, för vikt är bara en siffra; huvudsaken är att man trivs och känner sig hemma med sig själv.

• Gabbies

Japp jag håller på att kämpar med vikten.. började för snart 4 veckor sedan och har gått ner 3.1 kg..

Nä mannen behöver inte gå ner alls. bara jag... men det är skönt att vara på rätt väg, har dock stått still ett tag nu. Ska komma igång med träningen så fort min fökylning har släppt.

Gabbies: det är ju jättebar, keep up the good work.

lightfish: förstår att det är lika jobbigt när det är precis tvärt om, har endel vänner med samma problem.

Svar på tråden 14 juli 2007 del 2