14 juli 2007 del 2
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
discodivan: jaha oki...
hel_ena: tittade på klänningen. GUUUUUD vad fin! Världens princessklänning! Ursnygg verkligen!
Johannaringer:
Jag tycker 650 kr låter ganska dyrt, men det är klart, ingår dricka också då? alltså alkoholhaltiga drycker? Och ingår hyra av lokal, för det kan ju spela in om ni har valt en väldigt fin lokal.
Vad tycker ni andra tjejer, vad har ni fått för kuvertpriser?
Johannaringer : ja jag tyckte verkligen att den var såååå otroligt fiin...
Örebroare: Jag tyckte också att det lät dyrt, särkillt när man ser totalsumman för alla gäster.. Men lokalen igår också i priset, och alkohol till maten (ett glas vin med påfyllning). Som jag skrev kommer vi inte ha någon dessert, så kuvertpriset kanske blir 600 kr/pers.
Vi har ett kuvertpris på ca 220 kr.. Då ingår förrätt,varmrätt,lättöl och mineralvatten till maten och hyran av lokalen..
*kikar in och läser ikapp*
Kul att se alla nya tjejer i tråden, och att planeringen verkar gå framåt för de flesta! Jag och sambon har flyttat, och är fortfarande internetlösa hemma. Bröllopsplaneringen ligger tillfälligt nere, men när vi väl packat upp alla lådor och kommit på plats så får vi ta nya tag.
Gabbies: det är ju ett jättebra pris. Ingår dekoration med blommor och sånt då, eller måste ni fixa det själva? Jag funderar på att kolla hur många som INTE dricker alkohol, man kanske kan få ner priset ytterligare några kronor då.
Nu har jag bokat frisör och plats för att fixa hår, smink och naglar!!! Skönt att det är gjort! Har ni andra gjort det?
Jag har en kompis som är frisör och som ska göra hår och smink på mig. Toppen......
Idag har jag fått min tiara som jag ska ha på mig www.skoogofsweden.se/shop/visa/brudbalfest
Det är det sjätte uppifrån.
Vad tycker ni?