14 juli 2007 del 2
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
lightfish: Jag ska inte ha några ärmar på klänningen, bara den första puffen, dvs 5 cm ungefär. Tänkte samma sak, att det skulle bli varmt. Nu har ju så klart min olyckskorp till mamma börjat sia om att det kommer regna. INTE! Det kommer ju absolut inte regna på vår bröllopsdag!! Det går jag inte med på.
Vad har du hittat för klänning?
Johannaringer
Har lagt in den tidigare men eftersom du är relativt nytillkommen så ;)Jag är super nöjd och det behövdes inga ändringar alls, bara lägga upp kjolen en aning eftersom jag ska ha platta ballerinaskor. Ska även ha slöjan som visas på bilden. :)
Tror din klänning kommer bli jätte bra utan de långa ärmarna. Jag har Stolthet och Fördom (gamla brittiska) som förlaga om jag skulle ha en finare klänning i framtiden ;)
www.lilly.dk/kollektion.php&eid=1&id=103
lightfish
Vilken fin klänning! Och billig dessutom, den är nedsatt nu i alla fall :) Ursnygg!
Tjejer!!
Tänkte bara tipsa om www.lilly.dk
Såg nu att de säljer ut jätte vackra bröllopsklänningar till VRAK priser! Visserligen i danska kronor men billigt ändå. ;)
Johannaringer
Tack :) Den är enkel men vacker :) Typisk Anna-klänning som svärmis sa ;) Japp, jag fick lite rabatt på den redan när jag köpte den för 3 månader sen men totalt kostade den 3840kr utan uppläggning för jag har inte exakt den kjolen som hon har på bilden utan jag har en lite dyrare från Nixa.
Nu har jag bestämt mig vad min gubbe ska få i morgongåva...
www.boxexperience.com/default.asp&id=108&catid=3
Längtar redan till att få ge den till han, han kommer bli helt i extas!! Har ni andra kommit på något?
catte
vad kul! Det är ju en jättebra present ju, kul med en upplevelse :) Jag har ingen aning om vad jag ska ge min blivande. Hmm.. Funderar på att göra något slags pärm med vackra ord och dikter och sånt som jag har skrivit, fast å andra sidan känns det lite mesigt. Vi får se vad budgeten klarar! Några tips?
Bor du runt Linköping eller?
Nej, vi bor i västerås så det får bli en utflykt för hela familjen när det är dags. Är inte helt 100 än på att det blir det dock... velar mellan att ge bort upplevelsen eller en secret box, vad tycker ni???
catte:
Det beror ju på vad du känner, vill du ge något som består, så kör på en secret box, vill du ge en upplevelse, gör det :) Jag tror han blir lika glad oavsett :)
Jo jag vet... kanske väntar lite så får jag suga på karamellen vad jag känner att ge!!! Det är ju ändå över 8 månader kvar!!! Känns lång tid kvar men ändå så lite tid kvar....