• Elisabet hjärta Christian

14 juli 2007 del 2

9 månader kvar

Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007

• Svar på tråden 14 juli 2007 del 2
  • Gabbies

vi har bestämt att vi ska inte ha några morgongåvor.. bröllopsfesten är en present till oss i sig.. sen åker vi ju på en kryssning också..

vi kommer inte heller ha några morgongåvor. resan och bröllopsdagen och alla de presenter vi kommer få av alla andra får räcka.

• Johannaringer

På ett sätt känns det som att man redan har så mycket utgifter, att detta med morgongåva nästan bara blir ett stressmoment.. Jag vet att han ska ge mig en morgongåva, och han säger att han själv inte vill ha någon.. Hmm.. Det är inte det lättaste det där.

Gjorde världens tabbe idag. Trodde att jag hade föreläsning klockan 8 i morse.. icke! Den började klockan 10 istället, dom hade ändrat schemat. Gahh! Det slutade med att jag ringde och gnällde för min pojkvän.. Gissa vad han gjorde? Gick upp, klädde på sig och gick ner till universitetet för att fika med mig och hålla mig sällskap :) Han hade till och med köpt bullar på vägen :) Mmm.. He's so fine to me :D

Johannaringer: du har hittat rätt man

VI HAR KÖPT HUS!!!!!! Efter att ha letat i all oändlighet (känns det som) så har det äntlige blivit vår tur. inflytt 1/2 2007. 2007 blir med andra ord ett stort år för oss....och dyrt
    Nu ska jag pka och shoppa lite och frömma om huset och bröllopet. jag kasnek till och med går in och provar kläningen igen...

kika i mitt galleri där har jag lagt i lite bilder från huset....
    www.familjeliv.se/hem/ceen/galleri.php

vad lugnt här är...har ni börjat tröttna på bröllopsplaneradet redan?

• Johannaringer

Elisabet hjärta Christian
    Grattis till huset :)Hoppas ni inte blev ruinerade, utan har råd med bröllopet fortfarande :)

• catte

Jag köpte min brudklänning lite oväntat i helgen. Min svärmor var med (som var på besök från England) och vi tog en tripp till sthlm. Hittade en underbart vacker klänning på Stockholm brud och fest och nu är det beställd. Blir klar och 4 månader och jag längtar! Väldigt trevlig personal och fick hjälp av en trevlig tjej båda gångerna jag provade min klänning! Hoppas ni andra kommer hitta era snart om ni inte alleredan gjort det!!!

catte: vad kul, grattis till dig

• catte

Gabbis: Har du mail kan jag skicka till dig... kommer inte lägga ut den på Familjeliv eller någon annas stans då ingen mer än tärnorna ska få se den innan dagen D...

Svar på tråden 14 juli 2007 del 2