• Elisabet hjärta Christian

14 juli 2007 del 2

9 månader kvar

Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007

• Svar på tråden 14 juli 2007 del 2
  • Örebroare

Hur går det med klänningarna då tjejer? har alla bestämt sig? Kanske redan köpt?

• catte

Örebroare: Jag har faktiskt redan köpt min vilket förvånade mig själv. Åkte till storstaden med svärmor för att kolla för några veckor sedan och blev så kär i en klänning så jag beställde den!! Nu tar det 4 månader innan jag ser den igen... Själv då, har du hittat din?

• Gabbies

Johanna: varför har du legat på sjukan om man får fråga?

Ang. klänning så har jag hittat min men inte beställt den ännu..

• Johannaringer

Gabbies

Jag har haft nåt vajsing med njurarna, inflammation eller infektion, läkarna kom aldrig på vad det var. Men nu äter jag 1500 mg antibiotika varje dag, så vad det än är, så dör det nog :)

Jag håller på att få min klänning uppsydd av en sömmerska nu. Jag ska dit och prova 13 januari! Längtar!! :) :)

• Ting

Catte: "Reservera datumet" magneterna bestälde jag på "VistaPrint.se", gå in på företag och marknadsföring,tryck på magneter gå in på famuljemagneter.25st=99kr, 50st=159kr.
    Vi hade sådan tur att när vi beställde de för en vecka sedan så kostade de första 25st ingenting + man fick 25st till för bara fraktavgiften. Jag skall lägga ut bilder på de på hemsidan så ni kan se hur de ser ut. Men det hinns nog inte med förens på söndag.
    Kram på er!

• klotjohanna

Jag har inte hittat min klänning än..... har lite problem för där jag bor är dom så otrevliga så jag vägrar att köpa en klänning av dom så jag måste bege mig till en annan stad men jag har ingen som vill åka med och det är ju tråkigt att åka själv.....

• Ting

Roligt att ni tyckte om min sida. Vi ska skicka "bevara datumet" med julkortet och inbjudningskorten i januari.
    Min klänning är redan inköpti augusti i Ungern; med all tillbehör,skor osv.

Vart någonstans i vårt avlånga land bor ni alla?

• Ting

Glömde säga att de finns under "dagbok"

Svar på tråden 14 juli 2007 del 2