14 juli 2007 del 2
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
Ting: Åh vad irriterande! FInns det ingen man kan ringa och fråga om sånt här... komsument verket eller liknande! Rätt ska ju vara rätt!! Hoppas det ordnar sig iallafall....
Ting: priserna måste ju vara för det året man gör bokningen. alltså 2006 års priser annars kan de ju boka in massor fö att sedan höja priset jättemycket
Tycker absolut att du ska ta ett snack till med dem.
Fick inte tag på dem idag, skall göra ett nytt försök imorgon.
Idag var jag på tryckeriet för att lämna allt papper jag har köpt så att de kan skära ut till våra inbjudningskort. Jag tyckte jag hade gott om tid förut, men tiden bara rinner iväg. Man skall ju få tid att designa korten också utöver allt julstök, luciatåg, m m.
Hur många kommer att göra sina egna inbjudningskort? Hur hade ni tänkt att göra era?
Har precis registrerat mig!!
måste bara sticka in huvudet och säga hej till er alla
Jag har "anlitat" min kompis som gör egna kort och ska hjälpa mig. Hon har egen webshop och tar emot beställningar och eftersom jag har för mig man får rekomendera folk utan att det klassas som "reklam" så finns hon på www.mycards.se Fick provexemplaret igår och med lite justeringar så är jag nöjd. Ska även låta henne göra placeringskort, vigselprogram osv. - så allt går i samma tema....
överlycklig:)
Hej och välkommen, när var och hur ska du gifta dig? Har du kommit långt i din planering?
catte- synd att hon var ganska dyr.. eller så att säga hon var inte mkt billigare än vad det kostar att lämna in till ett tryckeri.. annars hade jag anlitat henne direkt..
Gabbies: Jo jag vet, men hon måste ju gå runt också, allt matrial hon köper in kostar ju endel!
För mig är det bara roligt att ha någon man känner som hjälper en. Håller själv på och gör egna kort men eftersom jag har 2 barn, pluggar på högskolan, hus att sköta om så blev jag lite "lat och bekväm" och låter henne göra jobbet.
japp det e jättebra när man har kompisar som kan hjälpa en.. jag har en kompis här från BT som gör designen på våra trycksaker sen ska jag lämna in dom till tryckeri..