• Elisabet hjärta Christian

14 juli 2007 del 2

9 månader kvar

Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007

• Svar på tråden 14 juli 2007 del 2
  • Johannaringer

Vi ska ha vår cermoni utomhus, så det blir bara gitarrkomp till alla sånger.. Har inte en aning om vad vi ska ha för utgångs-. ingångsmusik eller psalmer.. Hmm.. Har inte tänkt så mycket på det. Funderar på att ha med "Down to the river", en gospelinspirerad låt som är med i filmen Oh brother where art thou.

Tacksam för tips :)

• Gabbies

nu har jag bokat smink och hår för dagen D.. Jag vet ju inte så mkt om priser men jag fick det stället jag ville och det e jag nöjd med.. får betala 2500 kr för smink, hår.. I detta ingår även konsultation och provmake..

• catte

Gabbies: Vart blev det någonstans då?

• Gabbies

På Unik.. vid oxbacken..

förresten e de någon som har koll på om det e billigt eller dyrt med 2500 kr?

• catte

Ingen aning, har inte ens hört om priser dit jag ska, det tar vi sen! Men det verkar väl rimligt med 2500 eller?

• Gabbies

jag tyckte att det lät billigt, trodde det skulle bli typ 4000 kr haha.. vart ska du boka?

• catte

Jag har bokat in mig och mina 3 tärnor på "style"... ligger på norra ringvägen! Kommer nog även få make up:en gjord där, har inte riktigt pratat med dom om det, men det är ju ett tag kvar...

Svar på tråden 14 juli 2007 del 2