14 juli 2007 del 2
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
lightfish :
håller med dej, vi ska peppa varandra att må bra, oavsett om det är att gå upp, gå ner eller bara behålla vikten.
För mej handlar det nog om det senaste, alltså behålla vikten. Jag är ganska smal och tränar 2-3 gånger i veckan, men jag ska vara sträng mot mej själv i vår och verkligen hålla igång med träningen så att man är i toppform på bröllopet och smekmånaden! Min kille gymmar så han är smal och ganska muskulös, men han jobbar så mycket just nu så han hinner inte med träningen som förut. han tänker nog satsa lite extra på träningen i vår han också! Han vill vara snyggare än han någonsin varit förut när vi gifter oss!
Det är ju roligare att träna när man har ett mål!
Hur var det med smekmånaden egentligen, vart har ni andra tänkt att åka?
(om ni ska åka efter bröllopet dvs, många sparar ju resan till ett senare tillfälle när ekonomin återhämtat sej!)
vi har intebestämt var, hur och när vi ska åka. kanske blir det någon lyxig semester eller bara en vecka någonstans i europa.
Egentligen skulle jag vilja åka NU, vi har världens höst-rusk-väder här i Örebro idag och när jag sitter och planerar vår smekmånade blir jag så himla sugen!!! Det är skönt att ha något att längta efter även efter bröllopet, så kanske det inte känns så tomt efteråt!
Det ska bli så grymt att åka på vårt livs resa som alldeles nygifta! Wow, vad underbart *längtar*
Ska ni göra nåt kul i helgen tjejer???
Har inte riktigt bestämt destination men det lutar åt karibien/maldiverna/mauritsius.... någonstans det är vita stränder, sol, god mat... + en stor dubbelsäng! 2 veckor har vi sagt - längtar redan!
Catte, vad kul, då har vi lite liknande planer!!!
Vi önskar oss våran bröllopsresa i bröllopspresent, det enda vi önskar oss.. Det vi vill göra helst av allt är att åka på en kryssning i Karibien typ januari-08.. direkt efter bröllopet åker vi nog på en kryssning till Finland bara för att komma iväg och njuta..
vi kommer nog också lnska oss resan i present. samt presentkort på typ IKEA eller något annat möbelvaruhus. vi letar hus just nu så det kan komma väldigt lämpligt.
vad ska ni andra önska er? jag jobbar på ett företag som gör saker till köket, bestick, gjutjärn etc. då vanliga "standarspresenter" faller bort hos oss.
Bröllopsresa direkt efter bröllopet för oss :) Men vet inte vart än.
Vi önskar oss ingenting, till mångas förtret. Tydligen vill folk ha en önskelista att handla efter, men vi känner att folks närvaro är present nog till oss. Dessutom kommer hans familj och vänner från england, och det kostar ju att åka på bröllop, så tycker inte att vi kan förvänta oss presenter också.
Får vi 13 brödrostar så överlever vi ändå :)
Vad känner ni andra ang. presenter och önskelistor osv?