• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

mary
    jag antar utmaningen!!!

• viktualia

party idag är en sak.. men Jessie har avslöjat.. på tisdag smäller det!!

POMPOM och hela racet....

Jessie blir 30 den 5/12!!!

• viktualia

Men KOM IGÅNG Girlsssisar....

*vickan viftar med grönvita pompom, välter en skumpaflaska och ååå nej.. det rinner ut... slurp slurp.......

GO BT olistgirls! GO GO!

nu är det förfest för jessie - vad är favvomaten och favvospriten - så jag vet vad jag ska bjuda på????

Plats - hemma hos mig bland all sprit förstås!

• mary81

ÖJÖJÖJÖJÖJ vilken 30årsskiva vi ska ha nästa tisdag längtar redan!!

men vickan om du vill bjuda på nåt nu, så är jag sugen på nåt salt, lax kanske och ett fylligt vitt vin..

• viktualia

Okej!

Laxsnittar med pepparrotskräm och ett mastigt vitt vin - blir det bra Majsan?!?

Men Jessie - vad vill födelsedagsbarnet ha nästa vecka????????????

• Telemarkgrrl

Majsan, hon ska få en flaska Amarone, en strut med Glöggtryffelpraliner från Åre chokladfabrik, några supersöta jultomteservetter och en påse hembakta lussebullar. Vem skulle inte bli glad av det?

Vickan, jag är fortfarande inne på italiensk buffé, gärna några gamla ostar som luktar strumpa också. Och så skumpa förstås.

Jessie, håll i hatten, snart blir det paaaaaaaaarty!!!

• viktualia

allright!

nu börjar planerna klarna för dagens party!! (Nenne du kom efter som partyorganisatör....)

Förrätt: Laxsnittar med vitt vin

Varmrätt: Italiensk buffé med fylligt rött vin

Efterrätt: chokladpraliner

ALL NIGHT LONG: Skumpa!!!

• mary81

Låter superbra Tellis, ja det är nästan så att man själv skulle vilja åka på en liten skada.....som inte gör ont utan bara är där

har jag förstått det rätt? är vi bjudna på lite fest redan idag Vickan?? det låter nästan för bra för att vara sant.......
    *torr strupe och kurrande mage*

• viktualia

apselut!!! välkomna till hålan.. fruLlan är inte där än dock... men vad fn ni är välkomna allihop!!

mer partaj till folket!

jag har en massa viktig schlagermusik också... det blir väl bra!

• Telemarkgrrl

Humpf. Vi som inte gillar schlagers då?! Ska vi (jag) verkligen behöva sitta där och lida till Shirley F-ing Clamp?! Nä, då tänker jag ta med mig min skumpaflaska och sitta på balkongen. Eller också så får jag väl gå ut och ragga på byn.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......