• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Majsan, du glömmer att jag har sett dig på kort.

Om vi ska prata brudklänningar och obegränsat med pengar så är det här min favvoklänning:
    www.maggiesottero.com/dress.aspx&style=S784

• Telemarkgrrl

Förlåt, Majsan!

Dildo!

• viktualia

majsan.. håller med om att vi borde lägga ner klänningsdiskussionen.. men bara en sak till: glöm inte att ALLT är j-lt mycket billigare långt från Sthlm... min Nixa 315 finns i Sthlm för 3500 och jag betalade 2000...
    Nog om detta

SNOPP!!!!

• Jessie76

Morrn morrn vackra damer

Klart det måste till riktig snusk för att gammelJessie ska orka fram
    Nenne - va fan, har du legat av dig???
    Frullan, nu blir jag orolig - hur är det med dig vännen?

• mary81

Heeej Jessie, jag har lite ångest för att jag inte tackade för festen när jag gick hem i fredags

men jag får tacka för senast nu istället då... annars blev det stock i helgen eller?

• viktualia

jag ska snart på lunchgympa... måste ju ha kondis för att hålla aktiviteten i sängen på hög nivå! *umpa pumpa*

hm... nähä.. inte styrketräning heller.. det är ju en F&Svariant....

• Jessie76

Tack själv Majsan! Nog var det en ok fest - va? Nästa gång är det nån annans tur

Jepp stock å igårkväll me
    Jepp, Jessie is on a roll - löööööööve train

• mary81

Tellis din favvoklänning var verkligen dööfin och ryggen var så fin!!

• mary81

Jessie, vad avis jag blir... själv somnade vi framför tvn tidigt och jag som laddat upp för att ha lite rajtantajtan..

annars da? hur är vädret i Lule? och säljer ni någe bilar?

• viktualia

alltså.. nu är det ju bara majan och jessie som babblar här.. hm...... bilnissarna...

men men.. här i min jobbstad är det i alla fall molnigt och inte en snopp i sikte.. blää.. bara en J-LA massa jobb.. bäst att rymma till gympan!

ses babes!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......