• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

God morgon... (En gässp inte nåt annat FruLlan!!!)

Jag hade en sådan morron Telis - spillde en MILJON liter Thé över precis ALLA räkningar imorse

Så, då har jag fått vara lite sur....

• Jessie76

Tack Vickan, du är söööööt du

• Telemarkgrrl

Tack tack Vickan! Kan du skicka en kram till min make också, han behöver den nog ännu mer?

• nenne78

gud möurning! *fransk accent*

Här sitter jag och fakturerar! Kul, kul! *dollartecken* Jag börjar se vad det är för sorts fanér på skrivbordet och idag har jag inte ont i huvudet (jag fick det igår av geléhallon - hemska tanke).

wazzup? Ingen pittfest (kom Brad, någongång eller???)

• viktualia

Telestubben - jag tycker att du ska överraska din man med något gulligt idag. Om inte annat kan ni fira makens och min 1 månaders bröllopsdag - för det är det idag minsann!!

Nenne - pittshow på g... pitt putt pott

• Telemarkgrrl

Det är en rar tanke Vickan! Men jag ska direkt hem till min kompis med det brutna benet efter jobbet och sen ska maken iväg och spela innebandy kl 21 så vi kommer knappt att ses alls ikväll. *snyft*

Men han är ju världens snällaste karl så han har redan förlåtit mig.

Pitt och snopp!

• viktualia

åhå... jag får inte träffa min karl heller.. trots månadsjubileum och allt... han ska på sammanträde han...

• viktualia

Jessie!!!! Du fyller ju 30 och jag såg i gravidtråden att det var i december!!

KÄRA NÅN!!!

Det måste vi ju fira. NÄR???????

• mary81

Men GRATTIS på 1-månadsdagen Vickan!
    Ni hinner väl mysa efter sammanträdet?

och tellis vad blir det för preseneter till kompisen?

Nenne! Du är utsedd till vår nästa festfixare du väljer själv när det blir och vad du döper festen till

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......