• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

ÅÅåååååååh så fin! Jag vill också ha en sån!

• mary81

Tellis om jag köper den så kan du få låna den av mig

• viktualia

majsan... jag köpte min Nixa i en festklädesaffär i grannhålan... har ingen erfarenhet av nätbeställning.. men jag tycker att folk verkar hyfsat nöjda när de gjort sådana beställningar.. var ute i god tid så att du kan gå och få den ändrad lite om det behövs bara!

när var den stora dagen - tant Vickan är glömsk!

• mary81

lååångt kvar, 18 augusti..

Jag har inte varit i några butiker än och tittat efter klänning, men det känns som att det inte finns några nya klännigar till ett pris kring 4000-5000 som är mitt max. Så jag antar att det är ett bra alternativ att beställa från USA. men sen får man väl lägga på en tusing på ändringar och sånt, så den klänningen slutar väl på 5000.. så den MÅSTE vara fin annars blir det jobbigt

• viktualia

Mitt tips:

Gå runt och prova div modeller och beställ sedan en kopia från nätet.
    Min Nixa kostade f ö 2000 kr inklusive ändringssömnad....

• Telemarkgrrl

Majsan - det var gulligt av dig men jag skulle aldrig komma i den utan att spräcka sömmarna, din lilla spinkis!

• viktualia

telestubben.. du kan få min klänning om du vill.. hehe... den är bara ivägen ändå och INGEN har svarat på min blocketannons... buuuuääää

• mary81

Men Tellis nu ser du en figur av mig som modelltjejen Den stämmer inte direkt!
    då krävs gurk-och vatten diet tills nästa sommar. Men jag ska ge mig tusan på att gå ner en stl iallafall

• mary81

vickan, det låter smart att gå runt och prova modeller sen vara ful och beställa en likadan via nätet.. Det ska jag göra! Men Nixa har fina klänningar och bra priser så det ska jag kolla upp också, men jag har inte sett att dom har nån med spets eller brodyr upptill och det tycker jag är så fint..

• mary81

nääääääää nog om brudklänningar, det kan ju jag tjata om i andra trådar

Fram med lite snusk, jag tror det är det som krävs för att locka fram lilla Jessie och FruLlan...

gummik*k

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......