• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

jag är också seg och jag jobbar förbannat dåligt fastän jag inte är dag2-bakis...
    tänk om chefen visst hur många timmar man spenderar på BT och klänningsööök....

• viktualia

jag har sjukt mycket att göra.. men INGET får jag gjort... blääääääääää

ska ha en mindre redovisning på torsdag och borde hårdsatsa för att förbereda den.... *snark*

Vickan tittar sömnigt upp från skrivbordskanten....dunk... huvudet åkte ner igen *snark*

• Jessie76

Usch jag är så trött

Som att man är på fyllan (igen ) gässsp

• viktualia

måndagar är dåliga dagar så det så

bäst att rymma en stund.. här blir ändå inget gjort...

ses om en stund!

• Jessie76

Jupp... Ska försöka jobba lite oxå om jag inte somnar mot tangentbordet

• Telemarkgrrl

För en gångs skull är jag inte trött och jobbar som en liten gnu. Däremot så är jag hungrig som en varg. Och därför så plågar jag mig med mattankar.

Känner för italienska delikatesser till middag - salami, prociutto, ruccola, tallegio och en rejäl bit parmesan nedsköljd med rött vin. Men med tanke på fläsket som hänger över byxlinningen as we speak så kommer det väl att bli något betydligt tråkigare. Vad ska ni andra äta till middag?

• mary81

korvstroganoff blir det hemma hos oss!

ska nog ta en lång promenad på vägen hem idag och sen bara slöa och mysa i vårt nystädade hem

• viktualia

vi äter alltid bara mackor och yoghurt till middag, huvudmålet äter vi till lunch. och i dagens matlåda var det kasslergratäng.

rymningen avslutad... men jag är inte ett DUGG piggare för det... rå hit med lite energi Telestubben...

*dunk* där for Vickans huvud ner i tangentbordet kkkkkkaeåäijgggggqå0jhnifbvahnihnihnihnihnihnihnihnihnihnihnihnihnihnihnihniuyo

• Jessie76

ZZzzzzzzzzzzznnnnnnnnnnnnnark

*Jessie gör som Vickan - husgudinnan *

alksjgd a nopihnb bvoiauhng nvjfakjfghzzzzzzzz

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......