• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

nu har jag druckit kaffe och ätit Årechoklad... nu SKA jag jobba en timme till lite drygt

*dunk klöfjgaeklgj¨paeiotuälgköjaääklajklafgh

ajdå... zzzzzzzzzzznark...........

• viktualia

snyft... alla sover.. bara jag är vaken.. kan inte somna om efter kaffet....

var är ni....

• Telemarkgrrl

Åååh, förlåt, girls, jag har helt ignorerat er idag!

Det ska aldrig hända mer, imorgon tar vi nya tag!

Pitt pitt pitt på er!!

• mary81

Ja usch skärpning på mig med, jag lovar att bättra mig till imorgon

PUSS

• viktualia

godmorgon sötnosar!

läget i era landsändar??
    för egen del... jorå såatt... maken och jag köpte ny dator via nätet igår... ÄNTLIGEN... (den ena hemdatorn är trött)

• mary81

HEJ HOPP
    Här är allt mycket bra! Har kommit på att jag ska gå hemifrån en kvart tidigare för då är det mycket mindre folk på T-banan så att man kan sitta ner och lugn och ro och läsa

Vad härligt med ny dator Vickan!

• viktualia

Jaaaa! *krigsdans av lycka*

och den var inte så farligt dyr - för tio tusen fick vi dator med schysst prestanda, en 19 tums platt skärm, en färgskrivare (på köpet) och förhoppningsvis mer husfrid! Friden störs nämligen av att den ena datorn håller på att ge sig... den är gammal och trött.

OCH hela vårt sovrum kan förändras pga den platta skärmen. Den bautaskärm som står där idag, krånglar till möbleringen väldigt. åååååååååå jag är så nöjd!!

nu fick jag mail från maken också. bröllopsannonsen är i lokaltidningen idag. han hade knappt hunnit till stämpelklockan innan första personen hade gratulerat... hi hi hi...

• Telemarkgrrl

Morrn morrn!

Bra här förutom att jag har ont i ryggen och det är fortfarande mörkt ute. *gnäll, gnäll*
    Och så skäms jag fortfarande för att jag var dum mot min kära make när han kom hem igår. Då hade jag hunnit passera det där bara-lite-hungrig-stadiet och var vrålhungrig och på dåligt humör. Sen försökte jag klämma in bara en enda liten sak i våra fulla köksskåp och då trillade allt annat ut. Och efter det så hällde jag ut en hel kopp te på vår vardagsrumsmatta. Jag var nog inte helt lätt att leva med igår.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......