• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

vad hände med kalaset?
    Nu måste jag äta, flickor - friterad (nåja, stekt i en massa smör) rödspätta med kokt potatis och limesås. AAAAAAAAAHHH GOOTTTTT!!!

• viktualia

oj... blev det här en "vad ska vi köpa i julklapp"-enkät?!?

maken och jag kom överens om att en ny dator får duga som julklapp oss emellan. Hm.. HUR ofta ger man bort julklappar för 5500 kr?!?

• viktualia

Nenne - det var för deppigt idag.. det funkade inte med röjarskiva idag.... tyvärr..

• Telemarkgrrl

Jag säger som Vickan (med små modifikationer: "en svart ullliknande längre kavajjacka och en svart jacka av "duntäckjackstyp".

• Telemarkgrrl

En sån här adventsljusstake köpte jag till mig själv igår:

www.cultdesign.se/html/produkter/tradition.asp&bild=03

Skulle ju egentligen köpa present till kompisen med brutna benet men jag handlade nog mest till mig själv. Den här ljusstaken och en flaska vit glögg. Nu kan december komma, jag är redo!

• Telemarkgrrl

Undrar vem det är som härmas, JAG har haft mina jackor i flera år!

Har faktiskt inte använt dunjackan än för att det har varit för varmt men jag längtar tills jag får ta på den, älskar min dunjacka!

• viktualia

snygg ljusstake!

förresten.. jag som älskar att shoppa på nätet.. har ni några favoritshoppingsajter?!?

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Vad för nåt vill du handla? Prylar, kläder?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......