• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

Det blir bara så fel när det är varmt ute och ingen snö och jag såg att det ska bli 10-15 grader i veckan.. jag får ingen julkänsla alls

• Telemarkgrrl

Majsan, man får tvinga sig lite här i livet. Sätt upp adventsljussatakarna, baka bullarna och dra på julmusiken så kanske det hjälper.

Jag ska julpynta i helgen. Om jag hinner, först kommer ju svärmor+man på fredag, sen blir det julkonsert på lördag och kakelaffärer (nummer 3 och 4 i ordningen, hur kan det vara så svårt att hitta vitt kakel?!) på söndag.

• mary81

Men Tellis, har du släktträff i helgen igen Du är otrolig!

Japp jag ska göra mitt bästa för att skapa myspys julstämning hemma, jag brukar alltid sätta nejlikor i apelsiner.. DÅ doftar det jul

• viktualia

julmyset i min värld startar nog när jag går till kyrkan på söndag.. pyntet får komma fram på söndag kväll

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Majsan, jag veeeeeet! Men snart är dom avklarade hela rasket! Svärmor+man kommer dessutom först på fredag kväll och sticker igen på lördag så det blir som tur är ingen helhelgsaktivitet, då hade jag brutit ihop.

Åh, apelsiner med nejlikor. Det måste jag också göra.

• Telemarkgrrl

Luciakröning?! Nu?? Vad har jag missat??

• Meddelande borttaget
  • mary81

Ja det finns i vanliga matlivs, Santa Maria i påse!

Jag ska nog också ta en heldag hem med bak och allt, kommer ev vara bakis då... Ska på Idolfest specialinbjudan av min kompis som jobbar inom media (ganska töntigt jag vet men gratis mat och sprit brukar inte vara fel) och en och annan kändisskådning ggggrrr *tankarna far iväg till vår fest i fredags haha*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......