• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

kram kram Omsan!

du kommer säkert uppföra dig perfekt... ha ha.. trots irritationen.. fniss!

*KRAM IGEN*

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Go morron go morron go morron!

Jösses vad ni hann babbla igår kväll när jag stuckit hem!

Idol - har inte sett nåt helt avsnitt men visst är det Marcus som pratar så sexig norrländska? Då håller jag på honom!

Lakrits - det *finns* ingen fel sorts lakrits, Vickan!

Choklad - favoriten just nu är en mörk choklad med små riktiga hallonbitar i. Finns på Ica. Helt sjukt god.

Planering och karlar - dom orden i samma mening är ibland lika svårförståeliga som att säga att glass inte är gott.

Saker som inte kommer fram - jag har varit lite ledsen över att en jättebra kompis i England inte har hört av sig efter att vi i juli skickade kort om att vi gift oss. Men igår fick jag kort+present+julklapp från henne och då skrev hon att hon fått kortet för två veckor sen. Fyra månader för ett kort från Sverige till England, jag hade kunnat GÅ dit själv fortare.

Jag är i kapp!

• viktualia

Vickan har landat..... bu för busschaufförer!!!!

Först var bussen 15 min sen till min håla. Sen körde hon som en biltjuv fram till 2 mil innan målet. Då VÄNDER hon och kör tillbaka sisådär 5 km för att plocka upp några till. Sedan körde hon som en biltjuv igen tills vi kom fram till mitt jobb. 35 minuter sena!!!!

• mary81

God Förmiddag
    oj här var det ju lugnt idag...

har varit och spinnat på morgonen SKÖNT! Nu ska jag dricka kaffe och försöka jobba lite..

• Telemarkgrrl

Åhåhåhåh, har just tittat på foton från våra två senaste skidresor och från hårfrisörskan innan vårt bröllop. (Fick igår en CD-skiva med bilder som min kompis-med-brutna-benet har tagit.) Blev lite tårögd, det är inte klokt vilka trevliga grejer jag har varit med om! Och tillsammans med så underbara människor! *snyft*

• Telemarkgrrl

Men jösses alltså, det är bara en och en halv timme till lunch?! Och vad har jag gjort idag? Kollat in BT, läst mejl, mejlat och kollat på foton! Skärpning telis!

• nenne78

howdy hooouuu!!! *vinkar som Hnaky the christmas poop*

• mary81

Vad kul med kort Tellis! Du får gärna dela med dig av korten från frissan... Jag älskar kort

Nenne jag vet inte vem hanky the christmas poop är

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......