• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

eller är det poo? det är ju bajskorven med tomteluva på i South Park som hoppar på folk och säger hhhhoooooooowwwdyyy hoooowwwwww!!! Har du inte sett honom??? Min pappa har t o m Hanky på en slips (mamma trodde det var spermier med tomteluva, inte så mycket trevligare)

• Snart så....

wwwhohahahahha...

*screeew you gaaays I´m göööing höööööm*

• viktualia

bajskorv med tomteluva... galet värre... och nej.. jag tittar inte på SP...

har bara suttit i möte.. har huvudvärk (inget kaffe) och vill bara bort, ut, hem, tillbaka till Mexico... dvs.. en viss vardagstristess har drabbat mig!!!!!!!

• mary81

hahahahahahahah hur f-n kan jag ha missat honom.. Jag som älskar South Park, helt klart min humor fast det var längesen jag såg det nu. Nu blev jag dösugen på att ligga och garva till nån rolig gammal film... en favorit som är så tråkig humor egentligen men som jag garvar ihjäl mig till är Rosa Pantern från 70-talet med Peter Sellers

Skön farsa du har, bajskorv på slipsen hahaha

• Snart så....

SP är ju superkul :D

• viktualia

mycket möjligt... själv har jag urdålig humor och kan inte sluta skratta åt Lasse Åberg.. mer Stig-Helmer till folket... och uppföljningen på "Göta kanal" lär ju ha en given biobesökare i mig!

annars är jag sämst på att titta på Tv och bio besöker jag typ en gång om året... undrar just vad jag gör istället...

• nenne78

jag gillar nakna pistolen HEEELT OVÄNTAT!

• nenne78

mary
    jo, min pappa är helfestlig! Fast det var mamma som köpte slipsen...

• mary81

nenne- jaha det var morsan som tyckte han behövde lite spermier på slipsen hahaha jaaaa nakna pistolen är sååå dålig humor att den blir galet rolig istället

Vickan-Göta kanal såg ju nog ca 50 ggr när jag var liten, det var den enda filmen vi hade hemma.. jag får nästan lite ångest när jag tänker på den..

• nu är jag fruL

hälllooooo
    nu har jag landat i hålan.
    eller för ett tag sedan. MEN det finns tydligen något som heter jobba
    som dom anser att jag måste göra här
    konstigt
    fattar inget alls

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......