• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

JA det är ju så, men jag får jobba hårt för mina 3 tärnor är löjligt snygga

idag är jag på mycket bättre humör än igår, tror att det beror på att det närmar sig helg igen. Ska in och ta en shoppingtur idag tror jag måste iaf köpa fotbadssalt för mina fötter är äckliga och kanske en ny ögonskugga, gråglittrig.. måste ju glittra på fredag

• Telemarkgrrl

Kommer du att vara med på tv, Majsan? Eller bara festen efteråt?

• Telemarkgrrl

Jag med!! Majsan, du kanske kan hålla upp en stor skylt med "Jag älskar BT" eller nåt sånt på så att vi ser dig ordentligt?

• Telemarkgrrl

4600 inlägg.

Har ni sett den där scenshowen med Rowan Atkinson när han håller tal på ett bröllop?! Det är nog det roligaste jag har sett nånsin.

• mary81

hahahahahaaha fasicken det hade ju vart klockrent med BT-skylt men sorry, jag ska bara hänga på Cafe Opera med gräddhyllan och kolla storbildsskärm och äta snittar och dricka mousserande.. sen kommer idolerna dit och uppträder

men kompisen som jag har fått biljett av ska till direktsändingen... undra om jag inte ska fråga henne om hon har lust att hålla upp en stor skylt med VI ÄLSKAR BT haha hon kommer nog tycka jag är lite knasig eeeeeehh

• mary81

nix tellis det har jag missat annars får jag lite ångest när jag tittar på Mr Bean...

• viktualia

pip... jag vet att Jessie är på jobbet.. för först så hejade jag på henne i viktminskningsprojektet... heja heja

men sen spårade det hela ur och nu är det hon som tjatar på MIG... hm... och det behövs.. men jag gömmer mig ett tag till... Omsan din gamla flodhäst... J och du och jag kanske skulle starta en "minska flodhästarnatråd".... baaaaa jobbigt att bara tänka tanken på bantning..

... säger Vickan och stoppar ner huvudet i sanden igen.. "det känns tryggt" - sagt med blöjreklamsröst

• mary81

det är så trist att ALLTID ha ångest över sin kropp och strävandet att gå ner i vikt
    men man behöver ju inte göra ALLT på en gång, äta perfekt, träna som en galning och sluta dricka alkohol. För då blir det ju tråkigt och man tröttnar efter ca..... en halv dag!!
    En bra grej är försöka äta lite nyttigare under veckorna, och sen njuta under helgerna, börja med långpromenader ca 3-4 dar i veckan och sen övergå till att jogga iaf en av dom dagarna. Man mår ju så mycket bättre och blir stolt över sig själv.. Nu blev jag värsta Blossom Tainton här men just idag fick jag en kick, tränade igår kväll och i morse och då blir jag ALLTID laddad att fortsätta, sen om jag inte tränar på ett par dagar blir det segt igen och svårt att komma igång... Sen blir jag alltid peppad att träna när jag ska göra nåt kul och man vill känna sig fräsch, fastän man inte är dösmal så känner man sig sundare och fräschare om man tränar..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......