• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • mary81

Blossom här..! måste bara säga omsan att man ska INTE tro att det är kört bara för man fuskat och vräkt i sig under en...eller några dar.. Det lärde jag mig när jag var med i Viktväktarna förra året (hade gått upp typ 7 kg under en sommar i barcelona och fick panik) att man helt enkelt kämpar och bestämmer sig dan efter man svullat att nu kör jag på igen..

• Snart så....

Telemarkgrrl: Måste bara säga att den showen (Rowan Atkinson) är helt underbart. Lika som när han spelar djävulen och ska sortera upp alla som kommer till helvetet.

sen tycker jag att Ace Ventura är helt sanlös rolig, speciellt nr 2 när han dummar sig med overheaden. Tänk om man fick göra så nån gång?? :D :D

• Telemarkgrrl

Jag gillar Mr Bean också fast i den där underbara scenshowen så är han inte Mr Bean utan bara Rowan Atkinson.

Träning ja, jag var otroligt duktig i våras/somras och tränade 3-4 gg i veckan i tre månader. Men jag blev inte piggare, fick inte mindre huvudvärk, gick inte ner i vikt och fettmagen bara växte. Efter semestern så gick det inte bara att komma igång igen.

• mary81

för DÅ kan man verkligen unna sig att gotta sig oftare om man vet att det gäller att vara duktig dan efter igen liksom... Jag kör en vecka i taget fram till helgen. JAg skulle aldrig kunna bestämma att nu ska jag äta nyttigt hela tiden fram till jul etc... då får jag panik, jag MÅSTE verkligen få gotta mig och ha fredagsmys med vin och godis och lördagen vin och god mat...
    och söndagen en pizza som slinker i
    men dock måndagen äta nyttigt och träna..

• Telemarkgrrl

Jaaaa, Snartis!! Den sketchen är också fantastiskt rolig!! Jag skrattar verkligen så att jag inte får luft.

• mary81

Men Tellis vad tränade du för nåt då? så att magen växte?

• Telemarkgrrl

Hahhaaa! Ostbågsätning?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......