• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Det kanske kan bli en 5000-fest lagom till fredag? Det vore kul, det är flera dar sen jag drack sprit nu.

Åh, hatar såna kollegor, Vickan!

• Telemarkgrrl

Idag är jag så trött så trött. Vad ska man ta sig till? Tycker inte om kaffe och äter redan en massa vitaminer och kosttillskott.

Och maken har kompisar hemma ikväll för att spela poker så jag kan inte bara ta med mig honom in i sängen det första jag gör heller. Boring!

• viktualia

Telis.... ursäkta dig och gå och göm dig i sängen med nån schysst bok....

• viktualia

Min make ska på Bondfilmen ikväll.. men först får han starta tvättprojektet... eftersom hans fru bara babblar på BT och inte jobbar tillräckligt snabbt så att hon kan åka hem och hjälpa till...

*asgarv*

• nenne78

hej tjejer! Jag har tömt mitt skrivbord på papper! Det är tydligen gjort av björkfanér! Jag är så stolt att jag jobbat så hårt! Nu ska jag bara förbereda nästa halvmånadsfakturering.

• mary81

jag är också tröööööött nu och efter 2 koppar kaffe känns det bara som jag blev tröttare och min karl är sjuk och inte alls rolig att umgås med då, snörvlar och har sig och det är ju sååååås synd om honom då.. idag blir det en snabbis till apoteket synd kanske in på HM för en partyblåsa sen hem och dö i soffan.

vad jobbigt det är Tellis när man ska ha folk hemma och man bara vill komma hem och vara själv och sätta på sig myskläder och vara osocial..

vickan får inte du följa med på bond... alltså Daniel Craig är ju en sååån läckerbit

• viktualia

nämen grattis nenne!!

Jag ser inte bordskivan på mitt. Trots tre st brevfack med tre fack i varje och drösar med tidskriftsamlare... så ligger det ändå högvis på mitt skrivbord.. baaaaa

• viktualia

jag vill inte... inte i det galna sällskapet (syftar på makens udda kollegor)

• mary81

aaaaaaahhhh nu kom en kollega in med en stor bulle med vaniljkräm i *glufs*

• nenne78

fölråt, snacka om att vrida om kniven! Såg inte att du hade dåligt samvete vickan *låter ynklig*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......