• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • mary81

OJ vad ni går hem tidigt idag då
    Snartis- om du tänker satsa på klänning så fanns det hur mycket klänningar som helstpå HM bredvid Åhlens Drottninggatan igår, jag prövade 3 st skitfina men blev för snål för jag har ingen klänningfest framför mig GÅ DIT! mittöver gatan finns det ju en HM också där det hängde enormt mycket klänningar!!!!!!!

omsan din lilla kanin, jag blir lite avis jag har ju en snorgök därhemma

• mary81

BRA Omsan du är gullig du som håller med mig det kanske är för att vi bråkade lite om Markus vs Erik igår hahaha

• mary81

hej då vickan å tellis förresten
    *vinkevink*

• Snart så....

Jag är kvar :D

Letar efter något som är lite "svettsäkert" för vet att det kommer dansas vilt.Har kollat i alla dessa affärer du föreslår Omsan, jagat i Farsta, Haninge, Tyresö.

• Snart så....

Tack för alla tips tjejer, får ta mig till stan helgen och kolla.

• nenne78

håller på att boka flygbiljetter tills vi ska på konferens i två dagar, jag och chefen, i januari å han pratar om att vi ska dra till Köpenhamn och dricka pilsner. men jag hoppas ju vara på tjocken då å om jag är det DÅ, är det nästan för tidigt att säga nåt. SKIT! Nu blev jag nervös -

• Snart så....

Nenne: har samma problem, ska på konferens i januari i Riga. Kan inte säga att jag ser fram emot den på så sätt..

Men borde du inte skiva detta i andra tråden?

• nenne78

snart så
    Sisters brukar ju vara ett säkert kort. Finns inte här i Gävle *buhuuuu*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......