• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Som tur är så måste jag inte vara social, dom får sitta och spela för sig själva i köket. Däremot så kanske man ska vara anständigt klädd (inga läderkläder med strategiska hål alltså). Dessutom har vi också tvättid ikväll .

• viktualia

va? näe.. dåligt samvete.. näe det har jag faktiskt inte.. jag är bara lite avis på dig som fått bort pappershögarna.

Så du behöver inte ursäkta dig.. det var inte så jag menade... klurigt det här med inlägg skrivna på 2 sekunder på nätet....

• nenne78

vickan
    jag har haft total oreda flera veckor (fast man vet ju ungefär vilket djup det eller det papperet ligger på). Så det känns skönt. TACK!

• nenne78

vickan
    (igen)
    hihi, då så. Läste mitt inlägg själv å såg att det skulle kunna tolkas som att jag spöade skiten på någon som redan låg ner som någon annan okänslig härskare typ Ceasar.

• mary81

Nenne alias Ceasar hahahaha

• mary81

Tellis vad spelar dom för nåt? eller du kanske sa det?

• Telemarkgrrl

Jag minns inte om jag sa det och jag är för trött för att titta efter. Men dom ska spela poker. Är era karlar också fast i pokerträsket?

• viktualia

jaaa min man har pokerklubb med samma kollegor som han ska på bio med. Fast aldrig hemma hos oss när jag är hemma.... det är "Vickanförbjudet" tack och lov!

• Snart så....

Shit pommes frites!
    Här går man och fikar ozzå hinner ni skriva flera sidor..

På tal om partyblåsor, några tips på vart man hittar nått snyggt att ha på sig till julfesten på jobbet?
    Har sprungit i affärer som en galning utan resultat

• viktualia

Snartis - jag fyndade en VRÅLsnygg mörkblå klänning på Cubus för nån vecka sedan, dessutom för bara 300 spänn. Ta ett span!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......