• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

vickan: Helt klart, Cubus har jag inte besökt. tackför tipset.

• mary81

Snartis Ska det vara fint med klänning eller mer jeans och partytopp? Jag tycker HM är riktigt bra just nu, i våras var det mycket krimskrams men nu finns det mycket snygga klassika blusar/toppar! Annars tycker jag Åhlens är skönt när alla märken är samlade under ett tak... jag kan kolla om jag hittar nåt specifikt för jag ska själv in och söka idag ju..

Tellis, ja grabbgänget brukar köra poker såklart!

• viktualia

näeee nu drar jag strax hemåt.. tänkte slippa komma hem jättesent hela tiden...

FruLlan - erbjudandet om sprit ikväll kvarstår! du vet var jag bor... hi hi

Snartis - håller med majsan om att Åhlens i Sthlm är bra också.

• Telemarkgrrl

Snartis, du råkar inte jobba i närheten av Solna eller Täby? Jag köpte en jättefin top i en affär som finns på båda ställena. Svart v-ringad ärmlös med lite blommor i ett slinkigt tyg och med ett svart band att knyta i ryggen. Den tänkte jag ha på vår julfest tillsammans med ett par svarta byxor.

• Snart så....

Majsan: Det är blandat men alla brukar klä upp sig ganska mkt med tex glittriga toppar osv. Jeans vill jag nog inte ha, har det dagarna i ända....
    Måste nog oxå bege mig in till stan för att hitta något, hade hoppats på att slippa.

• Snart så....

telis, bor/jobbar söder om stan så har nära till farsta/sickla/globen mm
    Vad hette affären? Tänkte om den fanns där nånstans

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan - du har en galen man! hi hi!

Själv drar jag hem mot hålan nu.

Sköt om er och hörs kanske ikväll..... datanörden kan väl inte låta bli att leka runt här då också...

Puss på er!

• Telemarkgrrl

Snartis, den heter Charmante tror jag. Har egentligen ganska fula kläder i övrigt men just dom där topparna var fina. Fanns för övrigt som klänningar också.

Nu hemgång! Tjohhhho!!!

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......