• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

Oj nenne förstår dilemmat
    Men om du är på smällen då får helt enkelt köra med att du äter pencillin...

• Snart så....

Nenne: har hittat en fin klänning där men är mellan två storlekar så då sitter den inte så bra tyvärr..
    Det var en klassik klänning som man kan ha på finare middagar (tex nyår)och annars

• Snart så....

Nenne: På grav-träffen sist kom vi fram till att äta Flagyl är bästa pencillinet att skylla på

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Snart så....

oms,
    hoho redan hunnit hem faktiskt :D

Vill ha något roligt men ofta innebär det tyvärr att det är djupt uringat eller kort, eller "gravid" klänning som jag kallar det.

hahaha märker att det blandas vilt mellan dessa trådar har ibalnd svårt att håll koll

• nu är jag fruL

jag är också här
    avskyr att handla kläder dock, så inga råd från mig.

• viktualia

jag är hemma minsann... snark snark.... och blandningen i trådpladder...tjaaa sånt händer... fast jag tycker nog att ni kan hålla aladåberna i den andra... annars riskerar jag att bli yr...

Snartis - alla dessa käcka omlottklänningar då - det kan ju funka även om du har lite mage...hm..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......