• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

för hade ännu mera problem med Hotmail innan :(
    Har de blivit bättre nu?

• viktualia

Godmorgon allesammans!

Snartis - det var konstigt! mailade både från mitt spray/homekonto och från min lagom idiotsäkra passagenadress.... Jaja... så småningom får du se hur snygg jag var och hur himla stilig brudbukett jag hade.... och givetvis vilken VRÅLstilig karl jag gift mig med... hihi

Annars kan jag rapportera att jag tog sovmorgon idag... SKÖÖÖÖÖÖNT!

• mary81

men hallå gmail är överlägset bäst!!

• viktualia

jag tycker att alla mailvarianter krånglar lite hit och dig. fast värst krånglade home innan spray köpte dem. men jag vägrar byta.. "ALLA" kan min homeadress, jag har använt den sen våren 99 så jag orkar inte byta officiell privat mailadress.

har ju dessutom en jobbmail som även funkar som webmail... så jag har så mycket adresser att hålla reda på att jag nästan blir YR!

• Telemarkgrrl

Go morron flöjt på er!

Telis är vaken! Jag sitter hemma i pyjamasen och bara har det mysigt. Idag ska jag jobba lite hemma men inte en hel dag, har en massa komptimmar jag kan ta ut. Så jag ska tvätta, handla mat till helgen och ta hissen ner i källaren och hämta upp julpyntet.

Majsa, vilken är det som är gamla Röda Kvarn nu igen?

• Telemarkgrrl

Vicka, du är pålitlig du!

• Telemarkgrrl

Majsa och Vicka, har mina N slutat fungera nu eller?

Åh, men Röda Kvarn var ju den där gamla jättemysiga biografen på Biblioteksgatan. Så synd att dom la ner den. Bredvid den låg (ligger?) ju den där gamla godisaffären med ett genomskinligt golv fullt med godis under. Där tvingade jag alltid in mamma och pappa när jag var liten bara för att titta på golvet. Jag kunde inte tänka mig ett häftigare golv.

• mary81

men Tellis vad mysigt att gå hemma och såsa i pyjamasen lyckost

Vad ska du bjuda på för mat imorgon?

• mary81

majsa går bra.... om du plockar bort en bokstav om dan... så kommer jag heta både majs och maj och det vore skoj

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......