• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Vi resonerade oss fram till att vi skulle förlova oss.. men sjävla förlovningen var störtromantisk med hemlig resa till Neapel, Italien. Sånt rekommenderas!!

• Snart så....

Ja vi oxå förlovade innan men att få höra själva frågan från personen man älskar samtidigt som han står på knä..
    Det slår det mesta

• Snart så....

Majsan: Ja är halvspansk och just från Ibiza :D

• Snart så....

Nu ska jag iväg på lunch :D

• mary81

menar du Parc Guell eller vad det heter..?

På stranden.. under stjärnorna! Hade ingen aning, men han var jäkligt romantisk hela dagen ( är inte den romantiska typen annars) och ville att vi skulle åka till bergen och sådär.. men eftersom han inte friade där uppe vid utsikten tänkte jag att fan han kommer aldrig fria... när det läget måste vara det bästa liksom..

men sen tänkte jag inte med på det och vi gick på fin restaurang och sen var jag trött och ville gå hem ( skittråkig) men han insisterade på att vi skulle köpa med oss några coronas och slå oss ner på stranden... och suck..vi gör väl det då tänkte jag ( tråkåke)

efter vi suttit där ett tag så friade han kl var 23,50 så han hade kniven på strupen att klockan inte skulle gå över 24 för datum var redan inristat

sen blev det champagne på båten nere vid hamnen rajtan tajtan vad glad jag var

men oj sorry att det blev så långt inlägg om detta...

• viktualia

men majsan!!! sånt är ju jätteskoj att läsa!!! det är ju klart att du får komma med sådana inlägg!! och gärna jättelånga! JÖ!!!

• mary81

OKAAJ Vickan Tack
    Såg sen att det inte blev så jättelångt som jag trodde..

• Telemarkgrrl

Majs - man skalar, delar (på längden) och gröper ur ett par gurkor. Blanda smulad fetaost med hackad rödlök, lätt creme fraiche, citronsaft och salt och peppar. Lägg i fetaostmojset i gurkbåtarna och stek i stekpanna under lock ca 15 min. Man kan späda med lite vatten i stekpannan om det behövs. Mojset ska ha smält och gurkan ska ha tuggmotstånd, ska inte vara för sladdrig. Servera med råris. Mmmmmums!

• Telemarkgrrl

Åh Majs, så fiint och romantiskt!! Nu blev jag tårögd!

• mary81

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHhh Tellis, lät verkligen supergott. Jag måste skriva upp alla recept ni delar med er av...
    och förresten så ÄLSKAR jag allt med ost, grillad halloumi slår nog allt

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......