• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

vad synd Snartis, vad många det är som ångrar att dom inte lärt sig sitt "andraspråk" ordentligt..
    Var du född på Ibiza? Bodde du där nånting eller? Är det mamma eller pappa som är spansk? *nyfiken*
    När jag var i barcelona var det många som trodde jag var spanjorska.. Turister kom fram och frågade mig om vägen och tips på restauranger etc.. jag blev jätteglad
    WOW ser jag så exotisk ut

• Telemarkgrrl

Ååååh, klart du ska åka till NY, Majs!! Det är så otroligt coolt där. Å ena sidan så håller man på att falla i backen för att allt är så stort och husen så höga, och å andra sidan så känns allt så himla normalt för man har ju sett det på tv miljoner gånger.

Snartis, synd att du tappat spanskan lite. Jag är jätteavundsjuk på alla som är tvåspråkiga, det är ju så häftigt att kunna flera språk flytande. Fast å andra sidan så skulle du kanske kunna bli flytande ganska fort om du försökte? Är du född i Sverige?

• Snart så....

Majsan: Är född i Sverige men min far är från Ibiza. Har inte bott där någonting och kunde mkt spanska när jag var liten som sen bara rann ut i sanden.(skilda föräldrar)
    Vi åker och hälsar på hela STORA släkten med jämna årsmellanrum.
    Var nu i somras och det är så roligt, alla kusiner är ungefär lika gamla så vi hade jätteskojj :D

• Snart så....

Telis, skulle jag vara hos mina släktingar några månader så skulle det nog gå ganska fort. Ingen av de äldre pratar engelska hahahah så fick öva mkt i somras.

• mary81

snartis, vad roligt att ha stora släkten utomlands!

Hörrni, visst är vi lika sega idag.. har bara en känsla att det är lite deppigt här....

Kan vi inte ha fest i morgon och snuska oss liiiiiiite iallafall

• Telemarkgrrl

Förlåååt förlåt! Har fått reda på en massa tråkigheter här (har med jobbet att göra så det är inget jag kommer att ta livet av mig för ).

Men imorgon kommer vi väl upp i 5000 inlägg och det är klaaaaaaaart att vi kan snuska oss lite då. Jag ska se till att ta på mig mina läderunderkläder i morgon så att jag känner mig riktigt redo för snusk!

• mary81

Bra Tellis, visste att jag kunde lita på dig så du kör läderstuket du porrigt!!!

ja imorrn kör vi för 5000
    och minst 5000 snuskiga ord tack

tråkigt med jobbet förresten, ska dom sparka folk nu eller

• Telemarkgrrl

Majs, ja, det är en himla massa uppsägningar här. Fast jag verkar klara mig. Däremot så får jag hela nya kollegor och helt ny chef. Och det känns inte så kul, jag vill att allt ska vara som det är nuuuuuu. buhuuu.

• mary81

Men skönt att du klarar dig Tellis, det ska du ju vara jätteglad över men det är så himla trist när härliga kollegor försvinner... så var det för mig också, nu i höstas minskade personalstyrkan från 45 till 14...
    men tänk att de nya kollegorna kanske är jättebra, eller vet du vilka de är redan?

och förresten så tog du min önskan på allvar när det gällde att plocka bort bokstäver imorgon kan jag vara Maj...
    Fyllemaj

• Telemarkgrrl

För övrigt så tycker jag läder är bättre än latex eftersom lädret andas. Man slipper bli så svettig under.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......