• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Gmomorronpitt på er, här är lädertrosan Telis!

Idag är det snusk som gäller, glöm inte det. Jag kan behöva det för det för det blev inget guppande hos oss igår. Maken kom hem från sin julfest mitt i natten och luktade APA. Inte ens Nenne som gillar att nuppa mitt i natten hade grejat den lukten.

Jag har också undrat varför Sister försvann, jag har minsann sett henne på andra ställen på BT. Kan det ha varit för att vi pratade för lite snusk?! :[

Dagens första rim:
    Ute är det mörkt och bara blask
    Jag saknar min makes stora task
    Men idag är det fredag å då ska jag bli full
    och kanske också få mig ett litet kn*ll

(PS: FruLlan, jag är glad att du skrev det där med att det är okej med lite seriösa diskussioner här ibland. Jag har ibland fått för mig att det blev för seriöst när jag klev här. Men jag håller med, det ska vara en bra blandning mellan seriöst och oseriöst.)

• nu är jag fruL

hej lädertrosan
    Är du möjligen en konkurrent till läderlappen
    lädertrosan låter minst sagt som en superhjälte av min smak

äsch inte blev det seriösare för att du klev in här. Du har varit ett enormt tillskott till tråden stubben lille. We löv u!
    Och det skulle inte funka om det bara var pitt prat.
    En blandning är bäst. Sen om man inte orkar med pittar eller diskussioner, ja då kan man ju göra annat en stund.
    typ jobba!

Näeeeeeeeeeee
    ha ha ha
    det var ett dååååligt skämt!

Idag är fruLlans humör på topp
    för i kväll ska hon få åka sno*pp
    då blir hon glad i sin kropp
    och alla hormoner får utlopp

• Jessie76

God morgon.

Nej, ingen har varit nära min chef FruLlan - dom blev nog rädd för Leffe....Ledsen att säga det men så är nog fallet...

Fö även om det var längesen ni pratade om det, så har jag vart i Barcelona oxå och har aldrig ångrat någonting så mycket! Fruktansvärd stad
    Rom däremot - shit pommfritt!!! Dit MÅSTE ni åka om ni är sugna... Bästa stället jag varit på hela mitt liv! (som är såååå långt och fiberberikat )

• Snart så....

God morgon,

Vickan,
    Whhiiii vad fina ni var!! Coooool bukett, du måste berätta vad det var för blå blommor och de där små bollarna?
    *Fyyyy Nenne inte såna bollar*

Idag är jag trötter, blev lite för mkt vin/Baileys igår men attans vad gott :D

Igår fick Snartis en titt
    på en underbar pitt

• viktualia

Vickan Vaken Visst!

Blommorna i min bukett heter anemoner, prärieklockor, två vita kallor, två vinröda kallor, lite murgröna och de grå "plupparna" heter silverbrunia!
    Jag är NÖJDAST i hela VÄRLDEN över buketten!!!! Wiiiiiiiiihoooooooooo

Pittputt på er!

• Telemarkgrrl

FruLlan, här kommer ett nytt rim som kanske passar dig?

Hur ska man kunna arbeta
    när man hela tiden måste efter en aladåb leta
    Varje dag i trosan söka
    när man egentligen bara vill hem och pöka

• Telemarkgrrl

Fortsättning:

Man vill i sängen med maken böka
    och inte sitta på jobbet och möka

• Telemarkgrrl

Men var är Majsan?! Vi behöver ju henne om vi ska snuska oss rejält! Hon kan väl inte vara hemma och hålla på med ögonskuggan till Idol-festen redan?

• nu är jag fruL

ha ha ha stubben
    du är min rim stjärna
    puss

men snartan
    fick du bara en titt
    då måste du vara besviken
    trodde i allafall att du fått känna påt

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......