• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Visste ni förresten att läderunderkläder knarrar något alldeles förskräckligt? Min kollegor tittar lite konstigt på mig när det knarrar om mig när jag sätter mig.

• viktualia

knarr knarr knarr... fniss fniss

själv sitter jag på jobbet och är lite glad över att mina kollegor tagit fram eljusstaken till mitt fönster... det fixades igår eftermiddag när jag lynchade dumskallar.. ha ha...

men STAKE i annan betydelse är det dåligt med... jag är ju j-laaaaaaaaaaaaaaa trött på kvällarna.. HUR orkar ni andra?!?

• Telemarkgrrl

Jag har också fått stake på jobbet men den funkar inte.

• nu är jag fruL

Dom kanske tror att du är rostig i muttan och behöver en smörjning och att det är därför det knarrar

• nenne78

thank god it's FRIIIIDAAAAAYYYYY!!!!!
    *glider in på knäna med båda händerna i luften*

jag har också funderat var sis tog vägen

Viktualia
    ibland är det mycket snack och liten verkstad. Men ett tips är att sexa till det tidigt på kvällen.
    Ett annat tips är att inte skrämma slag på din man redan innan han knappt hunnit innanför dörren, för då blir den rädd och kryper in i kroppen på honom istället för på dig.

• viktualia

Men telestubben.. ha ha.. ljusslingor och sånt krafs verkar inte funka i din omgivning... tänker på vad du skrev om din ljusslinga hemma igår - info ur chattkackel....

Min ljusstake funkar strålande.. och det gör nog makens också.. men man ska ha kraft också..

• nenne78

eller en superkort kjol utan trosor i tyrolen.

och gå på en hel del uppåttjack

• nenne78

fiiiiiiiikaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Telemarkgrrl

Vickan - ljusslingan funkar hemma nu! Jag är en envis j-l.

• viktualia

Uppåttjack var nog bästa förslaget!! Jag jobbar så hårt att jag kvaddar i soffan och inte orkar resa mig därifrån förrän typ en timme senare....

FruLlis - söp du i din ensamhet igår? Själv orkade jag inte ens blanda en drink fast jag var sugen..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......