• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

men du tittar fram när det vankas snusk och porrbyxor och kiss och sprit..

• nu är jag fruL

inte alltid
    det beror på tid och vad det handlar om
    När jag inte orkar så sk*iter jag bara i det. Ibland kan det vara kul dock...om man är på humör.
    Just nu är jag på uruselt humör. helt borta.
    Har pms och mesnvärk och funderar på att dra härifrån så att jag precis hinner till systemet för att köpa en vinare.
    den tänker jag dra i mig själv på hotellet.
    dekadent va?
    snacka om alkis varning...

• nu är jag fruL

alltså
    mitt inlägg var angående diskussioner...

• mary81

jag kom på att jag ska skriva på så inåt helskotta så det blir 5000 imorgon..

• nu är jag fruL

porrbyxor vad är det?

är det såna där som läderbögar har med hål för skinkorna

• Snart så....

förlåt *känner mig träffad* ang diskussionerna,ska genast sluta fråga en massa...

• mary81

bra!! jag trodde du pratade om både snusk och diskussioner, då blev jag lite ledsen för snusk tänkte jag att du alltid hade humör för..
    Jag tycker verkligen du kan trycka i dig en vinare ikväll, man behöver det i novembermörkret... imorgon är det december och nya tag!!! Jag är sjukt sugen på vin, men ska hålla mig till i mörrn då det kommer bli desto mer aaaahhh vad jag längtar

• mary81

ibland blir mina inlägg lite efter bara för en viss chef ska komma in hela tiden

• mary81

okay , jag ska nog dra hemåt nu..
    snartis, du ska inte känna dig träffad, vi har ju alla pratat och diskuterat, men lova att du är med på fredagfest imorrn och klämmer fram lite snusk

Frullan- gå och köp en vinare så du blir lagom villig, för ikväll har jag tänkt köra över lite kunder till dig

• Snart så....

Japp snusk i morgon LOVAR :D

Min PITT kommer hem ikväll *nöjd*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......