• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

Telemarkgrrl: hur länge har ni hängt ihop?

• nenne78

hallå! Jag är ju gift med en kvartsnorsk (farfar var norrman)

bästa glass? 88:an, lakritspuck (nostalgi), sandwich,
    kulglass: Pecannöt/kola, Choklad, all sorbet, dajm, åååååh mjukglass. Täcker upp det mesta helt enkelt.

bästa vin? öööhh... jag gillar riktigt smöriga chardonnay-viner men dricker helst rött - kryddiga och kraftiga.

bästa godissort? polly, riesen, vit toblerone, saltlakrits, naturgodis

bästa resmål? Korsika och NORDNORGE!!! Sjukt vackert. Fjällen (vilket som). Barcelona.

bästa mat? pasta. bacon. thai. taco. Pärs.

bästa pittnamn? Förutom Brad? Skräppan eller snoppen *sagt på sött vis*

• nenne78

jag ligger lite efter er andra hoppar in lite mitt i.

• viktualia

pling.. nu drar jag... ska härja lite på några kommunala höjdare.. hörs hemifrån möjligen..

kram på er sötisar!

• Telemarkgrrl

Snartis, nu har vi varit ihop i 7,5 år.

Vad konstigt det är att så många är så förtjusta i Barcelona, jag avskydde stan. Eller ...hmmm...det är kanske konstigare att jag inte gillade den, kan det vara MIG det är fel på?!

• Telemarkgrrl

Jag har förresten båda mina fötter djupt planterade i den småländska/östergötska myllan. Inte ens en liten vallon i min släkt vad jag vet.

• nenne78

telis
    jag hade väldigt höga förväntningar på Barcelona och det var ändå helt sjukt bra! Fast det kanske hade att göra med att vi var nyförlovade och vad där på våren (ingen jacka!), vi älskar tapas och det var fina hus och FOTBOLL på camp Nou - Jag åker gärna igen.

Men alla har vi våra favvisar, så var inte ledsen om du inte gillade det.

• Snart så....

Telis, jag gillade inte heller Barcelona direkt men staden blev bättre efter några dagar när man började hitta och bara kunde njuta av tiden. Men vi hade en kompis som guidade oss runt och visade de bästa ställena, så det hjälpte mkt

• Snart så....

Ja vi var där på sommaren 35 grader varmt så ska vi åka dit igen så ska det vara under våren.
    Sen blev det underbart när m2b friade :D

• mary81

OJ jag trodde att alla älskade Barcelona! var ni i gotiska kvarteren bland vinbarerna och St Mariakyrkan och nere vid hamnen och strosade..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......