• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

vad f-n chefen kom in så jag drog iväg inlägget fööööör tidigt
    detta gör jag när maken inte är hemma: Äter groteskt mycket godis, kollar på tjejprogram och hänger på BT (obs killar på bäret om han är borta en längre tid )
    udda grej på min nyckelknippa: inget bara nycklar
    favoritnyhetssajt: aftonbladet och vårdguiden?!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

ha ha ha ha

ful felstavning... FNITTAR... undrar just vad man gör då???

dags för dagens tävling:

vad betyder ordet FNITTAR????

• nu är jag fruL

fy fabian
    vad ni är aktiva. Det finns inte en chans att jag kan ta och läsa ikapp allt. Men vad jag sett när jag skummat igenom några sidor så har ni ändå mest avklarat trista grejer.
    jag menar hallååååå
    IDOL stjärnor, är ni galna eller ?
    Är jag den enda som inte sett det och inte bryr mig heller?
    Sen visst det finns ju en till anledning, jag är aldrig hemma när det går så jag har ju inte kunnat se det heller...

körkort. Men vickan kom igen. Det är bara att börja. Dåliga ursäkter gumman. VILL man så går allting även att ta en tidigare buss en dag i veckan för att kunna övningsköra. Eller varför inte göra som snartis? och ta en intensiv?
    kom igen det är en typisk bra att ha grej, just körkort.
    Fast det vet du nog redan...

jag är hungrig om någon undrar.
    och törstig. Känner att det är rejäl alkis varning på mig, funderar att åka och köpa en pava vin och dra i mig på hotellet i kväll

• mary81

TACK för presentationen Snartis, ja nu vet jag vem jag konkurrerar med på killfronten verkar farligt en säljarbrud som är 8 cm längre, hmm jag får köra högklackat och urringat om jag ska ha nån chans

vickan lägg ihop snittar och fit*ta vad blir det
    FNITTAR
    bläääääääääääää vad äckligt

• viktualia

men FruLlan! om du vill sitta på toppen av ett tvättberg så går det bra att dricka vin hemma hos mig.. ha ha.. maken blir nog lite förvånad men men... det går över

• viktualia

kolla! nu kom det snusk igen!! ha ha ha!

och det var jag som råkade starta det...

snittar och f*tta... blaaaaaaäääääääää

nåt mer inlägg om Fnittar?!?

• mary81

Hej Frullis du skulle älska idol ju, iallafall nån av dina personligheter.... Leffe tex skulle gå loss på Sanna Bråding(programledaren)

sen blev jag också törstig nu, jag kan inte höra ordet vin innan jag törstar ihjäl och längtar

körkort.....fan ångest här med

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......