• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Hmmm... går det verkligen att skriva snopp???

• Jessie76

Sjukt filter detta måste jag säga....

Majsan, dåligt väder som vaaaanligt

Bilar har jag "bara" gjort en ut och en in om du förstår.... Men det var många förra veckan så...
    Själv då?

• Meddelande borttaget
  • mary81

jessie, vi har haft 2 ut och 1 in idag..

nu ska jag gå och äta tortelli sååå tråkig matlåda men billigt

• Telemarkgrrl

Har precis tvingat i mig en äcklig fiskgratäng som inte smakade nåt annat än vitpeppar. Blärk.

Men solen skiner och det blev en liten promenad efteråt.

Har ni förresten nån bra idé på present till en kompis som har brutit benet och bara sitter hemma sjukskriven i ett par veckor. Jag tänkte en flarra rött och lite mörka chokladpraliner men ni kanske har en roligare idé?

• mary81

Tellis!
    Det låter ju perfekt med rödtjut och choklad, annars skulle en bok kunna vara nåt? en deckare på 1000 sidor minst som tar lååång tid att läsa.. sånt som man själv aldrig tycker sig ha tid till..

Jag borde också tagit en promenad när det är så fint... hmmm kanske ska göra det nu..

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Böcker törs jag inte köpa, hon läser mycket så det är stor risk att hon redan den som jag skulle välja ut. Men jag kan ju ta med en bunt hemifrån av mina gamla lästa.

En glassig heminredningstidning får det absolut bli. Och en flaska vin och praliner. Det är ju nästan så man blir avundsjuk på henne som får ligga hemma i soffan och läsa blaskor, dricka vin och moffa choklad. Och lussebullar på toppen av allt, lovade att ta med en påse av mina nybakade.

Lycka till med att hitta jacka Oms! Hoppas du hittar nåt superfint och varmt. Inte helt lätt om man har ont om pengar.

• viktualia

Omsan - jag hittade en jättesnygg på Lindex i grå ull lite duffelvarning... har för mig att den "bara" kostade 700. Jobbigt det där med vinterjackor... jag har för många.. och de flesta är mer eller mindre fula...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......